دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Thin Judgment نسخه DARKSiDERS

در بازی Thin Judgment شما باید غذا بخورید! اما این خوردن به معنای خوردن انسانی نیست بلکه شما به عنوان یک لوله مکنده روی یک خط یا تسمه متحرک حرکت می کنید و باید با بلعیدن و مکیدن اجزای مختلفی که روی این تسمه ظاهر می شوند، امتیاز خود را افزایش دهید. از غذاهای بسیار خوشمزه و پاکیزه، تا شمش های طلا و حتی آدکم های کاغذی بسیار کوچکی که درک و احساس دارند و می خواهند که خود را منفجر کنند! پس تمام تواجه خود را به بازی معطوف کنید و مراقب چیزهایی که می خورید باشید چرا که هر آن ممکن است منفجر شوید و یا آتش تمام وجود شما را فرا گیرد. اما بحث اصلی اینجاست که شما حقوق و امتیاز خود را با جمع آوری آدمک ها دریافت می کنید. در این بازی بیش از 50 حالت مختلف برای آدمک های مختلف با جنسیت و حالت های اجتماعی مختلف وجود دارند. پس قبل از هر چیزی قضاوت کنید! قضاوت خود را در این بازی محک بزنید و سعی کنید بر اساس احساسات تصمیم نگیرید!

سایر توضیحات: بازی Thin Judgment یک بازی بسیار عجیب اما جالب در سبک فکری و پازل است که در آن شما باید از قوه تشخیص و قضاوت خود کمک بگیرید. این بازی را نمی توان با توضیحا بسیار زیاد توصیف کرد و هرچه که راجع به آن بنویسیم کم است چرا که تجربیات کاربران و گیمرها در سراسر جهان بسیار متفاوت است. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی را دانلود کنید و با صبر و حوصله قسمت های مختلف آن را امتحان کنید. بازی Thin Judgment توسط James Roll برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Thin Judgment جدید

مشخصات بازی Thin Judgment :

نام بازی : Thin Judgment

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : James Roll

منتشر کننده : James Roll

سبک بازی : فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Thin Judgment

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *