دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Thrills & Chills – Roller Coasters

Thrills & Chills – Roller Coasters یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی VRisch طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Black Cell برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تمامی نسخه هایی که تا به امروز با عنوان roller-coasters منتشر شده است را به دست فراموشی بسپارید و این بازی پر افت و خیز همراه با لرزش و ترسی پنهان را از طریق عینک های واقعیت مجازی تجربه کنید . در این نسخه شاهد آهنگ ها و محیط های جدیدی خواهیم بود که به مرور بیشتر خواهند شد و طبق گفته سازندگان بازی ، به روزرسانی های فراوانی در راه است .

سایر توضیحات : این است بازی که عاشقان roller coaster باید تجربه کنند . آهنگ های مختلف در شهرهای بزرگ و واقع بینانه ، احساس نوازش باد بر روی پوست و استخوان هایتان و طراحی مسیرهای نوآورانه تنها بخش کوچکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . همانطور که گفته شد ، بازی تنها با یک محیط و 3 موسیقی متن آغاز می گردد و در آینده محتویات اضافی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . این کاربران هستند که تصمیم می گیرند توسعه بازی ادامه پیدا کند یا خیر .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

* توجه داشته باشید این بازی تنها با عینک VR یا واقعیت مجازی قابل اجرا خواهد بود *

دانلود بازی کامپیوتر Thrills & Chills - Roller Coasters

 

مشخصات بازی Thrills & Chills – Roller Coasters :

نام بازی : Thrills & Chills – Roller Coasters

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : VRisch

منتشر کننده : Black Cell

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Thrills & Chills – Roller Coasters