دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Titan Souls

بازی کامپیوتر Titan Souls یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Acid Nerve طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Devolver Digital برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . مابین جهان ما و جهان فراتر از دروغ ارواح تایتان ، منابع معنوی و مجموع اشیا عجیب و غریب زندگی می کنند . در حال حاضر , در میان ویرانه های پراکنده و محافظت شده توسط تیتان ها ، تنها یک قهرمان است که قصد دارد یکبار دیگر برای پی بردن به حقیقت و به دست آوردن قدرت موجود در کمان ارواح تایتان , ماجراجویی خطرناک را آغاز کند . کاوش ویرانه های باستانی و کشف اسرار تایتان ها ، هر کدام دارای حملات وحشیانه و ضعف های پنهان در وجود خود است . سعی کنید از گسل های موجود در بازی به نفع خود بهره ببرید به طوری که می توانید جانوران را در آنجا ذبح کرده و قدرت های کهن و نهفته در وجود آنها را برای خود خارج کنید . در طول مسیر با موجودات عجیب و غریب بسیاری روبرو خواهید شد که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های مخصوص به خود هستند اما هرگز فراموش نکنید که شما هم دارای توانایی های منحصر به فردی هستید . سیستم مبارزه بازی بسیار ساده و این اجازه به شما داده می شود تا در نبردها کنترل کامل بر روی شخصیت بازی داشته باشید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Titan Souls :

نام بازی : Titan Souls

نام بازی (فارسی) : ارواح تایتان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Acid Nerve

منتشر کننده : Devolver Digital

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

  • 5 replies
    1. علی says:

      سلام
      من 8 پارت جی تی ای رو دانلود کردم ولی مابقی رو اضافه نکردم به لیست
      میشه لینک یک پارت رو برام ایمیل کنید تا مابقی رو بزنم
      لینک های دانلود شده رو پاک کرده ام متاسفانه
      ممنون

      پاسخ دادن
    2. شروین says:

      سلام ببخشید چون نظرات mortal kombat x بسته شده بود از اینجا اقدام کردم ببخشید نسخه بلک باکس mortal kombat x کی میاد ممنون میشم جواب بدید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *