دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر TMM Entourage

جبهه ی خودتان را انتخاب کنید و فرمانده شوید .سربازانتان را انتخاب کرده و پا به میدان جنگ بگذارید .دوستان شما در کنارتان شجاعانه مبارزه خواهند کرد ، آن ها را تشویق کنید سخت تر مبارزه کنند.سیستم های تدافعی درست کنید تا پناهگاه هایی برای مردمتان بسازید ، از فضاپیما هایی بزرگ برای حمله کردن به دشمنان استفاده کنید و به اهدافتان برسید .TMM Entourage یک بازی زیبا است با سبک Top Down Shooter که با مکانیزم های RTS ترکیب شده است. شما یکی از سه جبهه ی متفاوت را انتخاب می کنید ، سپس می توانید با دیگران مبارزه کنید یا اینکه با یکدیگر همکاری کنید . هر بازیکن توسط سه محافظ همراهی می شود که می توانند توسط دوستان شما با استفاده از دسته کنترل شوند. این بازی حالت های گیم پلی هدف محور متنوعی را به شما پیشنهاد می کند که در طول بازی متغیر هستند ، بازی را می توان به تنهایی بازی کرد اما بهتر است دوستانتان را دعوت کنید و از گیم پلی چند نفره محلی با دسته لذت ببرید .البته اکثر اهداف و مراحل اصولی مشابه دارند.

سایر توضیحات : یک بازی زیبا که عناصر بازی های استراتژیک و RTS را با سبک Top Down Shooter ترکیب کرده است. سه جبهه ی متفاوت برای برتری مبارزه می کنند ، آن ها را Primitivists می خوانند ، پیشرفتگرایان و سلطنت گرایان .Prim ها عمیقا با طبیعت در ارتباط هستند و از فرهنگ های آفریقایی و اسیایی الهام می گیرند.Prog ها در واقع اشراف زادگان هستند و به تکنولوژی علاقه دارند ، ان ها دوست دارند چیزی جدید اختراع کنند قبل از اینکه کسی راجع به پروژه ی تکمیل شده ی قبلی آن ها مطلع شود .اشرافی ها معمولا دوست دارند با یکدیگر دوئل کنند البته اگر خطری بزرگ تر آن ها را تهدید نکند. این بازی حالت های گیم پلی متفاوتی دارد از ، King of The Hill ،Escort ، Team Deathmatch گرفته تا Warfare و … حالت های گیم پلی متنوعی به شما ارائه می شود .اگر دوستانی دارید که  بازی های Top Down Shooter و استراتژیک را دوست دارند این بازی می تواند اوقات خوشی برای شما و دوستانتان بوجود بیاورد .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی چند نفره استراتژیک TMM Entourage جدید

مشخصات بازی   TMM Entourage:

نام بازی : TMM Entourage

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Chocolate Ship Games

منتشر کننده : Chocolate Ship Games

سبک بازی :استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

TMM Entourage

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *