دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tokyo 42 نسخه HI2U و FitGirl + آپدیت 1.0.5

بازی Tokyo 42 یک بازی فوق تخیلی است که در آن نمایی از زاویه بالا نسبت به یک شهر در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در آن همه نوع خلافی انجام می شود. در این بازی شما درگیر حوادثی نظیر قتل و دزدی می شوید که در آن زمینه های دسیسه چینی برای نابودی افاد مختلف بسیار زیاد است که همین مسئله باعث می شود جذابیت بازی دو چندان شود و شما با روش های مختلف قتل و دزدی آشنا شوید. همچنین در این بازی شما می توانید نمای خود را نسبت به شهر تغییر دهید تا با جنبه های مختلف شهر بسیار زیبا و فریب دهنده توکیو آشنا شوید. در این گشت و گذار بدون شک به رنج بسیار زیادی از اسلحه های برخورد خواهید کرد و به رموزی از این شهر پی می برید که حیرت شما را در بر خواهد داشت. شبیه سازی جمعیت و هدف گیری های بسیار دقیق، قتل های خاموش و نیز استفاده از روش های ابتکاری همه و همه در بازی Tokyo 42 گنجانده شده اند تا باطن این شهر بسیار زیبا را به شما نمایش دهند و جنایت های بسیار زیادی را به ورطه تصویر بکشند.

سایر توضیحات: بازی Tokyo 42 یک بازی بسیار جذاب و جدید در سبک اکشن و ماجرایی است که در آن شما در یک دنیای باز به گشت و گذار می پردازید و در این دنیا با جنایت های مختلف دست و پنجه نرم می کنید. همچنین این بازی قابلیت بازی به صورت تک نفره و چند نفره آنلاین و آفلاین را نیز داراست که می توانید کیفیت بازی خود را به رخ دیگران بکشید. بازی Tokyo 42 توسط شرکت SMAC Games برای پلتفرم ویندوز تولید و توسط شرکت Mode 7 به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Tokyo 42 جدید

مشخصات بازی Tokyo 42 :

نام بازی : Tokyo 42

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SMAC Games

منتشر کننده : Mode 7

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Tokyo 42

به روز رسانی :

96/04/09 آپدیت جدید اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *