دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tokyo Dark نسخه DARKSiDERS

مدتی است همکار کارآگاه ایوتو ناپدید شده اما اتفاقاتی به سرعت در حال وقوع است . یک کابوس پیچیده که باعث می شود ایوتو با گذشته اش مقابله کند و سلامت عقلی خود را مورد سوال قرار دهد . Tokyo Dark روایت داستان را برعهده شما گذاشته است . تصمیمات و اقدامات شما ، حالت ذهنی کارآگاه ایوتو را تغییر می دهد ، این در حالی است که شما تلاش می کنید تا شریک زندگی خود را بیابید و جهان تاریک و ناگهانی را در اطراف خود درک کنید . در این بازی از سیستمی به نام S.P.I.N (Sanity, Professionalism, Investigation, Neurosis) استفاده شده که تصمیمات شما را دنبال می کند و تغییر رفتار شخصیت های دیگر و اقدامات در دسترس شما را نشان می دهد .

سایر توضیحات : Tokyo Dark یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Cherrymochi طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Square Enix برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . روایت بازی منحصر بفرد بوده و دارای 11 انتهای هیجان انگیز می باشد . بازی دارای یک حالت تاریک می باشد که شما را با چالش های مختلفی روبرو خواهد ساخت . این بازی بر اساس داستان رمان نویسی ژاپنی به نام Ureshino Kimi ساخته شده است . آیا گذشته می تواند شما را مجذوب خود کند و یا با تصمیمات خود می تواند در برابر اتفاقات آینده ایستادگی نمایید ؟

مشخصات بازی Tokyo Dark :

نام بازی : Tokyo Dark

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Cherrymochi

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tokyo Dark