دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Torn Tales نسخه CODEX

شما رهبری یکی از سه گروه ابرقهرمانی را برعهده دارید که تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا از حیثیت سرزمین های folklore دفاع کنند . نیروهای اهریمنی تمامی افسانه هایی را که زمانی برای شما روایت میشد , به مرز نابودی کشانده اند . هیولاها را تسخیر کرده و دشمنانتان را بر علیه خوشان بشورانید . Bookbinder توانسته است به تمامی قدرت های شخصیت های مختلف در داستان ها مانند رابین هود ، سفید برفی و دکتر جکیل و آقای هاید دست پیدا کند و آنها را به تسخیر خودش درآورید . حالا تمامی نیروها را برای متوقف کردنتان از سراسر سرزمین های افسانه ای فراخوانده است . خود را برای نبردی سخت و نفسگیر آماده کنید .

سایر توضیحات : Torn Tales یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Twistplay طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Chilled Mouse برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این نسخه شاهد درخت مهارت هستیم که با کسب امتیاز این امکان برای شما فراهم می شود تا سلاح ها را ارتقا داده و تجهیزاتتان را بهبود بخشید . با شناخت کامل اعضای تیم خود را انتخاب کنید تا پتانسیل مبارزه ای تیمتان افزایش پیدا کند و در مراحل مختلف دچار مشکل نشوید . این امکان برای شما وجود دارد تا در هر شرایطی میان شخصیت ها سوئیچ کرده و کنترل کاراکترهای مختلف را به دست گیرید . کاوش در سرزمین های افسانه ها , جمع آوری غارت با آرایه وسیعی از آیتم ها , کسب مهارت های جدید در Arena mode , امکان استفاده از استراتژی های متفاوت و جنگ بدون توقف با طیف گسترده ای از هیولا و دشمنان تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Torn Tales نسخه CODEX

مشخصات بازی Torn Tales :

نام بازی : Torn Tales

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Twistplay

منتشر کننده : Chilled Mouse

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Torn Tales

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *