دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tower 2011 SE نسخه SKIDROW

Tower!2011:SE بر اساس نسخه کلاسیک Tower!2011 بنا شده است . این نسخه , یک بروزرسانی برای اجرا شدن بهتر بر روی کامپیوترهای شخصی امروزی و حل چندین مشکل عمده است . ساختار فرماندهی پیچیده ، فن آوری پیشرفته AI و تکنولوژی تشخیص گفتار برج مراقبت به شما این امکان را می دهد تا از کنترل واقعی هواپیماها و ترافیک هوایی لذت ببرید . وظیفه اصلی شما , هدایت هواپیماها برای فرود و بلند شدن در باند مورد نظر است . به عنوان فرمانده برج مراقبت باید از زمانبندی درست در مورد مسیر هواپیما برای ورود یا عبور از باند فرودگاه , توقف و شروع حرکت و روشن کردن هواپیما توسط خلبان اطمینان حاصل نمایید .

سایر توضیحات : Tower 2011 SE یکی از بازی های سبک شببیه ساز است که توسط کمپانی FeelThere طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Tower!2011:SE شما را با مسیرهای پروازی ، صفحه های رادار زمینی و هوایی و نمایش بالا به پایین محوطه فرودگاه آشنا می کند . 3 فرودگاه واقعی , امکان کنترل کامل صدا , گرافیک 2 بعدی , شبیه سازی مجتمع , ایجاد فرودگاه ، برنامه و هواپیما های جدید , وجود هواپیمای بدون سرنشین , الگوریتم های مسیر یابی باند , تخصیص باند فرودگاه برای ورود و خروج هواپیما , نورپردازی پویا و یک محیط بصری محرک و وجود ترافیک زمینی در یک دنیای واقعی تنها بخشی از ویژگی های منحصربفرد بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Tower 2011 SE نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Tower 2011 SE :

نام بازی : Tower 2011 SE

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : FeelThere

منتشر کننده : FeelThere

سبک بازی : شببیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tower 2011 SE

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *