دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tracks The Train Set Game

به دوران قطار بازی خاطره انگیز کودکیتان برگردید ! Tracks یکی از بهترین بازی های شبیه سازی قطار چوبی است ، دسته قطار هایی منحصربفرد ایجاد کنید در حالی که هیچ محدودیتی برای شما در نظر گرفته نشده است ، راه آهن هایی متفاوت و استادانه طراحی کنید ، تماام جزئیات را به صورت اول شخص از کابینه ی کنترل تما شا کنید . شما می توانید خیلی ساده قطار هایی که در دوران کودکی تصور می کردید را بوجود بیاورید ، ویرایشگر این بازی بسیار ساده و خود آموز است. تنها نیاز است مشخص کنید که  کجا می خواهید راه آهن بسازید، ویرایشگر بقیه ی کار را برای شما انجام می دهد بنا بر این خیلی راحت می توانید تقاطع  و گذرگاه هایی منحصربفرد ایجاد کنید .

سایر توضیحات : این بازی قابلیت ها و  ویژگی های بسیار خوبی به شما ارائه می کند ، شما می توانید خانه ها و درخت های متنوعی را به محیط اضافه کنید تا دهکده های مخصوص به خودتان را بسازید ، شما می توانید مسیر هایی با اشکال متفاوت در راه سازی خودتان استفاده کنید ، به علاوه تنظیماتی برای این مسیر ها در نظر گرفته شده است که به شا اجازه می دهند ریل سازی را فرا تر از فیزیک طبیعی ببرید. اشیاء فیزیکی متنوعی در این بازی وجود دارند که برای تنوع می توانید از ان ها استفاده کنید .وقتی شبکه ی راه آهن خود را ساختید می توانید سوار بر قطار خودتان مسیری که ساخته اید را تجربه کنید . شما کنترل کامل قطار را در دست خواهید داشت به علاوه می توانید سرعت و جهت حرکت را تنظیم کنید .وزن و نیرو ی حرکتی قطار شما شبیه سازی می شوند پس شما با چالش روبرو می شوید  ، شما باید سرعتی مناسب اما کافی داشته باشید و مسافران را به مقصد برسانید .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه سازی کامپیوتر Tracks The Train Set Game

مشخصات بازی   Tracks The Train Set Game:

نام بازی : Tracks The Train Set Game

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Whoop Group

منتشر کننده : Excalibur Games

سبک بازی :شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Tracks The Train Set Game

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *