دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Trooper 1 نسخه HI2U

Trooper 1 یک بازی سه بعدی اکشن است که به صورت پیمایش افقی پیاده سازی شده است ، شما باید سعی کنید تا از حملات تروریستی جلوگیری کنید .سال 2034 است ، زمین در هرچ و مرج کامل است ، گروه های تروریستی روز به روز تعدادشان افزایش پیدا می کند . گروه تروریستی E.T.O بزرگ ترین و خطرناکترین آن ها است ، آن ها متجاوزینی بی رحم هستند که کارشان کشتن و غارت کردن است می توان گفت دیگر امنیتی باقی نگذاشته اند ، گروه مبارزین ATS سال ها است که در حال مبارزه با این گروه تروریستی هستند اما این گروه های تروریستی روز به روز تعدادشان افزایش پیدا می کند چون مردم از روی نا امیدی و ناچاری به آن ها ملحق می شوند و امیدی به دولت کنونی ندارند .ATS در حال شکست خوردن است و به نظر می رسد زمان استفاده از سربازان برای نجات جامعه فرا رسیده است .نیرو های ویژه ATS یک پروژه سایبورگ توسعه داده اند تا این گروه تروریستی را شکست دهند اما این پروژه هنوز ناتمام است ، آن ها باید سریع تر عمل کنند چون گروه های تروریستی با تمام قوا در حال مبارزه هستند و گروه ATS ممکن است هر لحظه در مبارزه شکست بخورد .

سایر توضیحات : بازی Trooper 1 یک گیم پلی اکشن و سریع را به صورت پیمایش افقی پیاده سازی کرده است   ، کنترل و گیم پلی این بازی ساده است اما هیجان خاصی به بازیکن القا می کند . می توان مهم ترین عنصر بازی را گیم پلی سریع  آن دانست ، این بازی ممکن است جای انتقاد زیادی داشته باشد اما به طور کلی می تواند تجربه ای جدید و نسبتا لذت بخش برای شما پدید بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن کامپیوتر Trooper 1 جدید

مشخصات بازی   Trooper 1:

نام بازی : Trooper 1

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Marco Noordergraaf

منتشر کننده : 2ForallGames

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Trooper 1

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *