دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Try Hard Parking نسخه HI2U

به خشن ترین و سخت ترین پارکینگ بازی های ویدئویی خوش آمدید . تنها شما هستید که می تواند سرنوشتش را رقم زند پس تمامی تلاش خود را بکار گیرید و از مهارت های خود نهایت بهره را ببرید . در این بازی شما به عنوان یک راننده حرفه ای به ایفای نقش می پردازید , کسی که سعی دارد با استفاده از وسیله نقلیه منحصر به فرد موانع را پشت سرگذاشته و در کمترین زمان ممکن به خط پایان برسد و بیشترین امتیاز را نصیب خود کند . این یک بازی معمولی نیست .

سایر توضیحات : Try Hard Parking یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی gearspecs طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . این روزها بازی های زیادی در ژانر ورزشی و مسابقات رانندگی منتشر می شوند اما این بازی با تمامی آنها فرق دارد و بیشترین تمرکز خود را بر روی مهارت و توانایی های پلیر معطوف کرده است . بازی از 10 مرحله مختلف و وسایل نقلیه دهه 80 تشکیل شده که هرکدام دارای سطوح دشواری مربوط به خود می باشند . بازی در نگاه اول ممکن است ساده به نظر رسد اما هرچه پیش می روید و ساعات بیشتری را با این بازی می گذرانید متوجه خواهید شد که علاوه بر سرگرم کننده بودنش , دارای سختی های بسیاری بوده و همین مسئله ممکن است در برخی از مقاطع زمانی خون شما را به جوش آورد و عصبانیتتان فوران کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Try Hard Parking نسخه HI2U

مشخصات بازی Try Hard Parking :

نام بازی : Try Hard Parking

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : gearspecs

منتشر کننده : gearspecs

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

Try Hard Parking

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *