دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Turok 2 Seeds of Evil Remastered تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

سرانجام بازی بسیار معروف Turok 2 Seeds of Evil Remastered عرضه شد و شما می توانید دنباله داستان بازی Turok را دنبال کنید. در این بازی شما می توانید با استفاده از اسلحه های مختلف در مناطق مختلفی حضور به هم برسانید و با استفاده از نقشه های مختلف به جنگ دایناسورهای عظیم الجثه بروید. همچنین در این نسخه از بازی، حالت بازی چند نفره نیز اضافه شده است. در بازی Turok 2 Seeds of Evil Remastered شما باید به جنگ بیش از 35 نوع مختلف دایناسور بروید. از خزندگان کوچک همراه با پوست لیز و چسبناک تا دایناسورهایی که با حرکت دمشان می توانند شما را له کنند! باید گفت که هوش مصنوعی این بازی باعث شده است که دشمنان بسیار باهوش باشند بطوریکه هنگامی که شما از دسترس دور هستید به سمت شما پرواز می کنند یا اینکه در هنگام تیر اندازی، گارد دفاعی می گیرند. همچنین بعضی اوقات حملات گروهی آنها بسیار کشنده است.

سایر توضیحات: یکی از تغییرات اساسی Turok 2 Seeds of Evil Remastered نسبت به نسخه های پیشین را می توان به انتقال بازی روی موتور بازی سازی Kex Engine 3.4 نام برد. این تغییر اساسی باعث شده است تا گرافیک بازی بهبود چشمگیری پیدا کند و صحنه های نیز جذابتری را به شما عرضه کند. بازی Turok 2 Seeds of Evil Remastered توسط شرکت بازی سازی Iguana Entertainment , Nightdive Studios برای پلتفرم های ویندوز و مکینتاش عرضه شده است و استودیو Nightdive Studios نیز وظیفه عرضه این بازی را بر عهده داشته است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*دقت کنید این بازی تنها روی سیستم های 64 بیتی نصب می شود*

دانلود Turok 2: Seeds of Evil جدید

مشخصات بازی Turok 2 Seeds of Evil Remasteredt :

نام بازی : Turok 2 Seeds of Evil Remastered

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Iguana Entertainment , Nightdive Studios

منتشر کننده : Nightdive Studios

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Turok 2 Seeds of Evil Remastered

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *