دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر TY the Tasmanian Tiger 2 نسخه CODEX

در محیطی جهان باز ماجراجویی کنید و دسیسه های شیطانی BOSS CASS را خنثی کنید  ، اگر نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده باشید  TY the Tasmanian Tiger 2 را هم دوست خواهید داشت چون این نسخه از بازی تمامی عناصر بازی قبلی را در خودش دارد اما موجودیت های آن تنوع بسیار بیش تری پیدا کرده اند ، این نسخه از بازی شما را غافلگیر خواهد کرد .شما می توانید در دنیایی به زیبایی استرایلا ماجراجویی کنید و از گیم پلی بسیار مهیج بازی TY the Tasmanian Tiger 2 لذت ببرید .دنیایی بسیار وسیع و متنوع در انتظار شما است .بازی دارای بخش مسابقه ای دو نفره به صورت Split-Screen است . این نسخه از بازی از نظر گرافیکی بهبود یافته است  ، کیفیت سایه ها ارتقاء یافته است به علاوه شما می توانید بازی را به صورت HD  با 60 فریم بر ثانیه اجرا کنید .

سایر توضیحات : بر اساس روایتِ بازی TY the Tasmanian Tiger 2 مدت ها قبل جنگی بسیار بزرگ اتفاق افتاد ،    BOSS CASS در جست و جوی 5 طلسم جادویی بود که با استفاده از آن می توانست هر موجود زنده ای را در رویاها غرق کند ، در این میان یک شجاع دل در مقابل CASS ایستادگی کرد و CASS را متوقف کرد . او همه چیزش را برای نجات خانواده و دوستان ریسک کرد تا در پایان موفق شود. CASS به دلیل کار های شرورانه ای که انجام داده بود تبعید شد پس امنیت دوباره به این سرزمین بازگشت ، همه ی این ها کار یک قهرمان تنها است … TY the Tasmanian Tiger . اکنون که شیطان دوباره تحرکات خودش را اغاز کرده است سرزمین CURRAWONG مورد حمله قرار گرفته است و مردم باری دیگر به این قهرمان نیاز پیدا کرده اند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن پلتفرمر کامپیوتر TY the Tasmanian Tiger 2 جدید

مشخصات بازی   TY the Tasmanian Tiger 2:

نام بازی : TY the Tasmanian Tiger 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Krome Studios

منتشر کننده : Krome Studios

سبک بازی :اکشن ، پلتفرمر سه بعدی ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

TY the Tasmanian Tiger 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *