دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tyranny نسخه GOG

Tyranny یک بازی در سبک ماجراجوئی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Obsidian Entertainment ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Obsidian Entertainment یکی از استودیوهای قدیمی و بسیار موفق می باشد که در کارنامه هنر خود سابقه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Fallout: New Vegas Ultimate Edition و STAR WARS™ Knights of the Old Republic™ II – The Sith Lords را دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان می باشد ، این سبک با انتشار سری محبوب assassin creed و بازی محبوب Tomb raider موفق شده است خود را به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال محبوب ترین سبک ها به بازی بازان معرفی کند . بازی رایانه ای Tyranny یکی از همین بازی ها می باشد که در مراحل ساخت از ترکیب سبک ماجراجویی و وارد کردن المان های نقش آفرینی موفق شده است یکی از زیباترین بازی های ماجراجویی سال را خلق کنند .

سایر توضیحات : در بازی رایانه ای Tyranny شما در یک دنیای خیالی زندگی می کنید ، دنیایی که به تازگی شاهد نبرد عظیمی مابین نیروهای خوبی و پلیدی بوده است و در نتیجه این نبرد نیروهای خوبی شکست خورده اند و پلیدی به دنیا حکم فرمان شده است . در چنین شرایطی شما به عنوان قهرمان این دنیا وارد بازی می شوید و باید با استفاده از قدرت های خود به نبرد به پلیدی رفته و آنها را از صحنه روزگار محو کنید . وارد کردن المان های بازی های نقش آفرینی در این بازی باعث شده است که بازی باز شاهد یکی از متنوع ترین و جذاب ترین گیم پلی های سال های اخیر شود . بازی رایانه ای Tyranny یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Tyranny نسخه GOG

مشخصات بازی Tyranny :

نام بازی : Tyranny

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Obsidian Entertainment

منتشر کننده : Obsidian Entertainment

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Tyranny