دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی UnderRail v1.2.0.13 – GOG برای کامیپوتر

دانلود بازی UnderRail

در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل Stygian Software ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . محیط بازی UnderRail به سبک بازی های old school است که بر پایه کاوش و مبارزه می باشد . این بازی در یک آینده ی دور روایت می شود . زمانی که زندگی بر روی سطح زمین غیر ممکن می شود و مردم در ایستگاه های زیر زمینی مترو زندگی می کنند . بازی UnderRail بازیکنان در نقش یکی از اعضای ایستگاه های زیر زمینی می باشند و باید برای زندگی سخت و خطرناک خود مبارزه کنید . علاوه بر شما جناح های دیگر نیز در بازی وجود دارند که قصد تصرف محل زندگی و امکانات شما را دارند و باید با آنها مبارزه کنید . محیط های زیر زمینی بسیار گسترده بوده و دارای جزئیات زیاد می باشند و زنده ماندن در آنها بسیار سخت است.

گیم پلی بازی UnderRail بسیار شبیه به سری بازی های Metro می باشد و آیتم هایی که شما در دل بازی دارید بسیار محدود بوده و در استفاده از آن باید بسیار دقت نمایید . گرافیک بازی قابل قبول بوده و انتظار را از یک بازی مستقل برآورده می کند . اگر شما هم جز ان دسته از افراد هستید که از بازی های Metro 2033 و Metro Last Light بسیار هیجان انگیز شدید از UnderRail نیز لذت خواهید برد.

نام: UnderRail
حجم فایل: 11.4 گیگابایت
شرکت سازنده: Stygian Software
تاریخ انتشار: 2015
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: v1.2.0.13
نسخه: GOG
آپدیت: 29 آذر 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Stygian Software
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/09/29 نسخه UnderRail v1.2.0.13 - GOG اضافه شد.
  • 6 replies
    1. اون دختری که دوسش داری says:

      سلام، نسخه v1.1.5.12 هم موجوده
      میشه آپدیت کنید ؟
      از سرور های خارجی سرعت دانلود خیلی پایینه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *