دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vampire Legends The True Story of Kisilova

بازی کامپیوتر Vampire Legends The True Story of Kisilova یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Organic 2 Digital Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Artifex Mundi sp. z o.o برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Vampire Legends از جمله بازی های ماجراجویانه است که دارای عناصر وحشت بوده و بر اساس اولین مورد مستند در مورد خون آشام ها ساخته شده است .

خلاصه داستان : قرن 18 اروپا , پنجاه سال پس از شیوع طاعون بزرگ در سرزمین های سلسله هابسبورگ , اینبار موردی دیگر امپراطوری را در خطر قرار داده است . یکسری قتل های زنجیره ای و وحشتناک در یکی از شهرهای صربستان به نام Kisilova رخ داده است . با ادامه دار شدن این اتفاقات , مردم تصمیم می گیرند تا خانه های خود را ترک کنند و به مناطق امن بروند . شاهزاده وورتمبرگ , افرادی را برای بررسی وقایع و جلوگیری از مرگ و میر بیشتر به Kisilova اعزام می کند . قهرمانان داستان ما باید پرسش های خود از شهور را مطرح کنند , به مخفیگاه های موجود در شهر دسترسی پیدا کنند و به بسیاری از پرسش ها و معماها پاسخ دهند . آیا آنها قادر به کشف اسرار مقامات محلی و کشف هویت فردی غریبه خواهند بود ؟ سرنوشت Kisilova و امپراتوری نهفته در دست شماست . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Vampire Legends The True Story of Kisilova :

نام بازی : Vampire Legends The True Story of Kisilova

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Organic 2 Digital Studio

منتشر کننده : Artifex Mundi sp. z o.o

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam