دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Verdict Guilty

Verdict Guilty یکی از بازی های کلاسیک اکشن سبک دهه 90 است که در شهر پرخطر نئو سئول روایت می شود . نئو سئول با موج عظیمی از حملات تروریستی و جرم و جنایت روبرو شده است ، تنها تعداد معدودی از افسران برای مقابله با چنین ماموریت خطرناکی ، اعلام آمادگی کرده اند . در طول بازی با اسرار مرموز شهر نئو مواجه خواهید شد که براحتی نمی تواند از کنارشان گذر کرد زیرا باعث می شوند تا دید شما نسبت به جهان بازی تغییر کند . بازی این امکان را به شما می دهد تا در نقش پلیس و یا جنایتکار به ایفای نقش بپردازید .

سایر توضیحات : Verdict Guilty یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Retro Army Limited طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . 8 کاراکتر منحصر بفرد با توانایی و مهارت های مختلف ، وجود حالت داستانی برای هر شخصیت ، گیم پلی آسان و سریع و اجرای بازی با 60 فریم بر ثانیه ، امکان استفاده از تجهیزات و سلاح های متنوع از جمله تپانچه و نارنجک ، پشتیبانی از تمامی کنترلرها و موسیقی متن ساخته شده توسط Bossfight و Truong-Son Nguyen تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Verdict Guilty

مشخصات بازی Verdict Guilty :

نام بازی : Verdict Guilty

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Retro Army Limited

منتشر کننده : Retro Army Limited

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Verdict Guilty

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *