دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Victory At Sea Pacific v1.14.2 – GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی Victory at Sea Pacific

بازی جنگی دریایی در طول جنگ جهانی دوم را روایت می کند که در آن پلیر می تواند میان فرماندهی نیروهای دریایی و هوایی سوییچ کند تا بتواند کنترل هواپیماها را در اختیار گیرد . اژدر ها را از زیردریایی خود شلیک کنید و مسیر جنگ را تغییر دهید . با توجه به رویکرد حماسی به بازی های جنگی استراتژیک مبتنی بر زمان ، بازیکنان داستان خود را روایت می کنند و در تلاشند تا ناامیدی برای پیروزی در جنگ جهانی دوم را از بین ببرند . بازی این امکان را به شما می دهد تا نیروهای دشمن را رهگیری کرده و زیردریایی های خود را برای نابودی آنها به موقعیت مورد نظر ارسال کنید.

علاوه بر این بازی Victory at Sea Pacific به شما امکان می دهد تا از اسکادران های بزرگ در برابر ناوگان دشمن استفاه کرده و از هرجایی که ممکن است آنها را برای شکار دشمن بفرستید . شما همچنین می توانید خدمه خود را در مبارزه با دشمن ، تمرینات و دوره های استراحت ، مدیریت جیره ها و نظارت بر روحیه آموزش دهید . آیا شما قادر به تشکیل یک تیم بسیار ماهر و آماده برای مبارزه خواهید بود ؟ Victory At Sea Pacific یکی از بازی های سبک اکشن ، استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Evil Twin Artworks طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Evil Twin Artworks برای پلتفرم PC روانه بازار شده است.

نام: Victory At Sea Pacific
حجم فایل: 6.2 گیگابایت
شرکت سازنده: Evil Twin Artworks
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 6 از 10
ورژن: v1.14.2
نسخه: GOG
آپدیت: 7 بهمن 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژیک ، اکشن ، شبیه سازی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Evil Twin Artworks
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/11/07 نسخه Victory At Sea Pacific v1.14.2 اضافه شد.
  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *