دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vitamin Girl نسخه DARKSIDERS

Vitamin Girl شما را به دنیای بازی های Runner کلاسیک باز می گرداند در حالی که این بازی بسیار منحصربفرد و قابل قبول است . شما باید در طول یک گیم پلی بسیار سخت خودتان را به خط پایان برسانید ، از توانایی های ویتامینی خودتان برای نجات دادن دنیا از بیماری  Koko Cola استفاده کنید .یک قهرمان افسانه ای به نام Sepsiman  فراخوانده شده بود تا دنیا را از چنگال شیطانی KoKoman نجات دهد ، KoKoman همواره بیماری Koko Cola را در سرتاسر دنیا اشاعه می دهد و همه را به زامبی های Koko Cola تبدیل می کند . KOKOman بیش از حد قوی بود ، Sepsiman از او شکست خورد . تمام دنیا با Koko Cola پوشانده شد اما یک دختر نجات پیدا کرد ، او نسبت به بیماری Koko Cola مصون بود ! Sepsiman با تمام سرعت خودش را به  او می رساند و او را به “Soda Girl ” تبدیل می کند  و با استفاده از بازوبند  خودش به او توانایی مخصوصی می دهد .چه اتفاقی افتاد ؟ Soda Girl نوشیدنی Sepsi را پاکسازی کرد و به دختر ویتامینی تبدیل شد !این در حالی است که زندگی Sepsiman در خطر است… حال وظیفه ی دختر ویتامینی است تا دنیا یا حتی کهکشان را از سموم KoKo Cola پاکسازی کند .

سایر توضیحات :این بازی شباهت بسیار زیادی با بازی Pepsiman دارد ، شما در این بازی با مراحلی بسیار سختی روبرو می شوید . اگر بازی Pepsiman را تجربه کرده باشید حتما متوجه شده اید که Pepsiman یک بازی Runner با مراحلی بسیار دشوار است ، این بازی نیز تفاوت چندانی ندارد اما ویژگی های منحصر به خودش را دارد.حالت گیم پلی ارکید برای شما در نظر گرفته شده است ، اگر قلب های شما تمام شوند شما باید از اول شروع کنید. پس از تمام کردن حالت آرکید حالت کابوس برای شما باز می شود این در واقع  گیم پلی حتی سخت تری به شما ارائه می کند . 20 مرحله به طور دستی برای شما طراحی شده است تا نهایت لذت را از این بازی ببرید .حالت آرکید و Nightmare هر کدام دارای 10 مرحله هستند.

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی دویدنی اکشن کامپیوتر Vitamin Girl جدید

مشخصات بازی   Vitamin Girl:

نام بازی : Vitamin Girl

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : ANDORE

منتشر کننده : ANDORE

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Vitamin Girl

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *