دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر VOID

VOID یک رمان بصری است که داستانی در مورد جاسوسی و انتقام را روایت می کند . در این بازی شما در قالب شخصیتی به نام Arthur Woods به ایفای نقش می پردازید ، مردی که به دنبال انتقام از مرگ عزیزش است و خود را به عنوان یک قاتل حرفه ای جا زده . در طول مسیر بازی ، با افرادی روبرو خواهید شد که ممکن است با شما هم عقیده باشند و بعدها به عنوان یکی از متحدان شما به شمار آیند . در این بازی باید با شخصیت های زیادی نشست و برخاست داشته باشید زیرا هدف اصلیتان ، کسب اطلاعاتی در مورد نحوه قتل همسرتان است .

سایر توضیحات : VOID یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Vifth Floor طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Sekai Project برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .Julie Ross عاشق اتفاقات خطرناک است و در هنرهای رزمی تبحر خاصی دارد . گذشته اش همانند خودش ، مرموز است و حالا با Ciel و Arthur همراه شده تا به یک هدف دست یابد . Ciel Blanchette به تازگی وارد محیط حرفه ای کار شده و تمام تلاش خود را می کند تا خودش و توانایی هایش را اثبات کند . او بسیار باهوش و حیله گر است و جولی و آرتور را در ماموریت خود برای یافتن رهبر سندیکا هدایت می کند . بیش از 20 ساعت درگیر داستانی خواهید شد که شما را به تفکری عمیق فرو میبرد .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

VOID center

مشخصات بازی VOID :

نام بازی : VOID

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Vifth Floor

منتشر کننده : Sekai Project

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

VOID

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *