دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Waking the Glares نسخه PLAZA

چگونه یک کتاب میتواند تمامی زندگی یک شخص را تغییر دهد؟ این مسئله برای Dawnfall اتفاق افتاده است و زندگی او کاملا متحول شده است و حالا او باید راه برگشت به خانه خود را پیدا کند.داستان بازی Waking the Glares روایتگر نحوه بازگشت Dawnfall به خانه است. Dawnfall یک آواره ی سرگردان است که در جهان های چند تکه به سفر می پردازد و به مکان هایی می رود که زمان و مکان به هم گره خورده اند. همواره یک صدای عجیب و مرموز راهنما و یاور اوست و همین صداست که اورا به سمت مکان های رویایی می برد و او را برای مواجهه با پازل ها و معماهای مختلف آماده می کند و در نهایت نیز راه خانه را به او نشان می دهد. زندگی Dawnfall با کتاب عجین شده است و جالب اینکه خودش نیز نمی داند چرا اما مسئله اساسی این است که او با استفاده از کتاب و خواندن مطالب مختلف آن به جواب تمامی سوال های خود می رسد. بازی Waking the Glares یک بازی ماجرایی است که گیمر را در محیط های مختلف قرار می دهد و از او می خواهد تا تمامی حواس خود را به محیط بدهد و به تمامی موارد موجود در آن توجه کند.

سایر توضیحات: بازی Waking the Glares قرار است که در 7 فصل مختلف ارائه شود و سازندگان بازی تاریخ ارائه نسخه کامل آن را بسته به میزان موفقیت فصل های مختلف آن تخمین می زنند. لازم به ذکر است که این فصل ها در حالت کلی به هم ارتباطی ندارند و هر کدام داستان خاص خود را روایت می کنند و هر کدام نیز در محیط های مختلفی روایت می شوند. بازی Waking the Glares توسط شرکت بازی سازی Wisefool Studio برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Waking the Glares جدید

مشخصات بازی Waking the Glares :

نام بازی : Waking the Glares

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Wisefool Studio

منتشر کننده : Wisefool Studio

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Waking the Glares

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *