دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر War of the Vikings نبرد وایکینگ ها

بازی کامپیوتر War of the Vikings نبرد وایکینگ ها یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Fatshark طراحی و ساخته شده است و قرار است در تاریخ 15 آوریل سال 2014 توسط کمپانی Paradox Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . Fatshark همان تیمی است که توانست با ساخت بازی War of the Roses توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کنند و طرفداران کثیری نیز پیدا کند . این نسخه یک بازی مولتی پلیر بوده و نبرد وایکینگ ها با ساکسون های انگلستان را روایت می کند. در این بازی نیز همانند بازی نبرد گل سرخ از تکنولوژی CQC استفاده شده است و سازندگان بازی سعی کرده اند تا بیشتر بر روی حالات و تکنیک های مبارزه وایکینگ ها تمرکز داشته باشند . تمامی این عوامل باعث می شود تا پلیر یک تجربه بصیری و مبارزه فوق العاده ای را تجربه کند .

در ابتدای بازی پلیر باید از میان وایکینگ ها و یا ساکسون ها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و به عنوان یک جنگجو شجاع , در میان سایر سربازان , خود را برای یک نبرد سهمناک آماده کند . بازی این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید پروفایل خود را ساخته و جنگجوی خود را با بهترین زره , سپر و اسلحه مجهز کنید . در نسخه آلفا که به طور آزمایشی منتشر شده بود , پلیر می توانست از میان 3 شخصیت Warrior , Huscarl و Scout که هرکدام دارای توانایی ها و ویژگی های منحصر به فردی بودند یکی را به دلخواه انتخاب کند . همانطور که گفته شد در این نسخه به نحوه حملات توجه خاصی شده است . حملات با سرعتی بالا از چپ و راست و از بالا و پایین صورت می گیرد و در یک لحظه غوغایی به پا می شود . هر سلاح دارای حمله خاص خود و آسیب های مخصوص به خود است . بازی دارای 2 حالت مختلف است که می توانند 64 بازیکن در آن به صورت آنلاین به بازی مشغول شوند . در حالت Arena شما به تنهایی در یک نقشه کوچک به ماجراجویی پرداخته و باید دشمنان خود را از بین ببرید . در حالت دوم که TDM نام دارد , پلیر می تواند با کشتن دشمنان خود , نام خود را در رتبه بندی جهانی ارتقا بخشد . لازم به ذکر است که قرار است این بازی به صورت نسخه های مختلفی در دسترس عاشقان بازی قرار گیرد که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند . شما به زودی قادر خواهید بود تا این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی War of the Vikings :

نام بازی : War of the Vikings

نام بازی (فارسی) : نبرد وایکینگ ها

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Fatshark

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : اکشن

  • 25 replies
    1. آرش says:

      سلام ببخشید من از بازی خیلی خوشم اومد ولی لینکشو جایی پیدا نمیکنم بازی رو برای فروش میزارین یا جایی رو میدونین بازی رو بفروشن؟قیمت مهم نیست

      پاسخ دادن
    2. علیرضا says:

      سلام . من خیلی وقته منتظر این بازی هستم ک تو سایتتون قرار بگیره. ولی هنوز نتونستم دانلود کنم .تنها سایت ایرانی که این بازی داخلش هست همینه .و سایتای خارجی هم فقط عکسه و لینک دانلود نداره حتی تو استیم.دلیلش چیه؟ شما میتونین بازی رو تو سایت قرار بدین؟ خیلی منتظر این بازی هستم لطفا رسیدگی کنید

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام
        به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند

        پاسخ دادن
    3. \پویان says:

      سلام امکان گذاشتن دوباره لینک ممکن نیست؟ من خیلی گشتم فقط شما بازی رو گذاشته بودین.

      پاسخ دادن
    4. آرمان says:

      من با فروشگاه تماس گرفتم نتونستن پیدا کنن.

      ممکنه پیدا که شد به من خبر بدید. من حتماً این بازی رو میخوام.
      بسیار سپاسگزارم

      پاسخ دادن
    5. Arman says:

      سلام خسته نباشید
      میتونم بپرسم میشه سفارش بدیم این بازی رو بخریم؟

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, برای اطلاع از فروش این بازی با فروشگاه تماس بگیرید
        02188544768

        پاسخ دادن
    6. محمدرضا says:

      این بازی چند روز دیگه میاد میشه بگین بازی آنلاین هست یا سینگل پلیر؟ و خواهشن بازی امد بزارین توی سایت . ممنون

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        سلام
        همانطور که در متن بازی گفته شده این بازی آنلاین است . هروقت منتشر شد بر روی سایت قرار می گیرد .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *