دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر WarBirds Dogfights 2016

بازی WarBirds Dogfights 2016 در سبک اکشن , شبیه ساز می باشد که توسط استودیوی iEntertainment Network Inc ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی بر روی صندلی خلبانی نشسته و در جنگ های هوایی جنگ جهانی دوم به مبارزه بپردازید . ولی این را بدونید که تنها نیستید ممکن است همیشه گروهی از دشمنان کوچک و بزرگ از اروپا , آفریقای شمالی و اقیانوسیه در اطراف شما باشند .

سایر توضیحات : در بازی WarBirds Dogfights 2016 هر نبرد هوایی از شرایط مختلفی اعم از کیفیت خلبان , برنامه های پرواز , اهداف و مواردی دیگر تشکیل شده است . در این بازی آموزش های اولیه به صورت کامل در قالب 15 مانور برای تمرین و بالا بردن مهارت های شما قرار داده شده است . ماموریت های امتیازی زیادی نیز که شامل استفاده از سلاح 40mm ضد هوایی برای دفاع از Tobruk یا پرواز کردن با موشک انداز آلمانی Me-163 بر سر متفقین در داخل محتوای بازی گنجانده شده است . در بازی WarBirds Dogfights 2016 شما می توانید از یک خلبان مبتدی به یک حرفه ای تبدیل شوید . در مجموع چیزی بالغ بر 20 ماموریت متنوع در سرتاسر دنیا برای شما وجود دارد هرکدام از این نبردها سیستم رویه مخصوص به خود را دارند . آفریقای شمالی شامل Tobruk و Tunisia , اروپا از نبردهای بریتانیت تا جنگ های آلمان , اقیانوسیه شامل Midway , جزایر مرجانی اقیانوس آرام و فیلیپین و در آخر غرب روسیه می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : WarBirds Dogfights 2016

نام بازی (فارسی) : هواپیماهای جنگی 2016

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : iEntertainment Network Inc

منتشر کننده : iEntertainment Network Inc

سبک بازی : اکشن , شبیه ساز

حجم فایل : 2.2 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 4 replies
    1. alireza says:

      سلام لطفا بازیscrap mechanic رو بزارید خیلی بازی پر طرفدار و جالبیه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *