دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Weeping Skies نسخه DARKSiDERS

پدرم Sherlock Stiles قبل از آنکه من چشمانم را به این جهان باز کنم , دچار افسردگی شده بود . شایعاتی در مورد اکسیری به گوشم رسید که قادر بود قدرت جوانی را بازگرداند اما هزینه به دست آوردنش بسیار گزاف بود . هنگامی که من در مورد ناپدید شدن همسر Puss in Boots تحقیقاتی را صورت دادم در اصل تصمیم داشتم تا با دادن اطلاعات در مورد همسرش , پول خوبی را از او طلب کنم . در تمام شهر , گربه چکمه پوش به طمعکار بودن شهرت داشت . زمانی که مطمئن شدم به چنین پولی دست پیدا خواهم کرد , فرصت را غنیمت شمرده و از همان لحظه همراه با Vincent به صحنه جرم رفتیم و تحقیقات را آغاز نمودیم .

سایر توضیحات : Weeping Skies یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی MysteryTag طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی RunServer برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . خود را در شهری تاریک و مملو از ساکنان جادویی و جهانی اسرار آمیز غرق کنید . کوچه و خیابان های پر پیچ و تاب , تله های شیطانی ، شخصیت های آشنا و پازل های چالش برانگیز همگی انتظار شما را می کشند . 39 مرحله , 13 مینی بازی فانتزی , 19 آیتم پنهان و 3 سطح دشواری تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Weeping Skies نسخه DARKSiDERS

مشخصات بازی Weeping Skies :

نام بازی : Weeping Skies

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : MysteryTag

منتشر کننده : RunServer

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Weeping Skies

  • 1 replies
    1. امید says:

      سلام
      لطفا اگر راهنمای قدم بقدم بازی را دارید اطلاع یا لینکش را بذارید
      ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *