دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Western 1849 Reloaded نسخه ALiAS

یک بازی بسیار سرعتی، سوم شخص همراه با تصاویر و صحنه های بسیار جذاب در انتظار شماست.یک بازی که شما را به سالهای دور و به اصطلاح “غرب وحشی” می برد. در حدود سالهای 1849، فضای عجیبی در شهرها حاکم بود. امنیت شهرها بسیار پایین بود مردان بسیاری با اسلحه های هفت تیر به در خیابان ها به وفور یافت می شدند. در آن سال ها، طلا بسیار کمیاب بود و به طور اتفاقی تکه هایی از طلا در Sunset Bluff پیدا شد. این مسئله باعث شد که بوی طلا به مشام راهزنان و اراذل و اوباش مختلفی از سراسر منطقه برسد. هر کدام از آنها در آرزوی یافتن طلا به آن منطقه هجوم آوردند و سعی داشتند تا قوانین خود را حکمفرما کنند. مردمان آن سرزمین دیگر روی آسایش نمی دیدند. همه جا ناامنی بود. آنها در رنج و سختی بسیار بودند و منتظر شما! منتظر کسی که آسایش را برای آنان به ارمغان بیاورد. بازی Western 1849 Reloaded از ساخته های بسیار جالب شرکت Nawia Games است که به تازگی برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است و با توجه به نوع گرافیک و صحنه پردازی های بسیار جالبش با استقبال فراوانی روبرو شده است.

سایر توضیحات: شما یک فرشته نجات هستید. یک مرد قانون که در تلاش است تا امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاورد. پس اسلحه های خود را تمیز کنید و آماده شوید. زمان آن رسیده است تا شما سرزمین Sunset Bluff را از حیث وجود اشرار پاک کنید. در این بازی در مکان های بسیار زیادی باید به جنگ با اشرار بپردازید. در این میان، اسلحه های شما به شما کمک می کنند. اسلحه های که می توانید قدرت و برد گلوله ی آنها را بهبود ببخشید. گرافیک این بازی نیز از نقاط قوت آن محسوب می شود. یک گرافیک در زمان های غرب وحشی همراه با افکت های کارتونی و جدید. پس بشتابید و آماده ی نبرد شوید.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

بازی western 1849 جدید

مشخصات بازی Western 1849 Reloaded :

نام بازی : Western 1849 Reloaded

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nawia Games

منتشر کننده : Nawia Games

سبک بازی : ماجرایی – اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Western 1849 Reloaded

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *