دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر When It Hits the Fan v1.0.7

When It Hits the Fan یک بازی دو نفره دو بعدیِ آرکید و Top-Down Shooter است که برای کامپیوتر منتشر شده ، این بازی چهار رویداد آخرالزمانی را یک جا دور هم جمع کرده است ، شیوع زامبی ها ، سلطه ی هوش مصنوعی و ربات ها  ، تهاجم شیاطین و تهاجم ادم فضایی ها همگی در این بازی اتفاق می افتدند ، این بازی همانند بازی های آرکید شوتری است که در دهه 90 میلادی بازی می کردید و با آن ها بزرگ شدید ، بازی شباهت زیادی به Contra ، بازی Rambo قدیمی و  بازی های Smash TV دارد .خاطرات شیرین این دوران برای شما زنده خواهند شد ، خاطراتی که با موسیقی های زیبا و گیم پلی پایانی ناپذیر همراه است .در سال 199X هنوز دنیا در ارامش به سر می برد تا اینکه شرایط کاملا غیر قابل کنترل شد .این بازی یک گیم پلی اکشن آرکید را به صورت Twn-Stick Shooter برای کامپیوتر پیاده سازی کرده است ، شما می توانید یکی از دوستان را دعوت کنید و از بخش دو نفره این بازی لذت ببرید . همان طور که ذکر شد این بازی چهار رویداد آخر الزمانی را در بر می گیرد ، زامبی ها همواره در سطح شهر پخش شده اند ، ربات های نظامی همگی از کنترل خارج شده اند  ، شیاطین پا به دنیا گذاشتند و هرج و مرج ایجاد کرده اند در حالی که ادم فضایی ها سعی دارند به زمین حمله کنند، همه چیز از کنترل خارج شده .

سایر توضیحات : اگر بازی Contra را دوست داشتید بدون شک این بازی نیز می تواند برای شما مهیج باشد .بازی دارای بخش دو نفره محلی است ( با دسته) ،چهار منطقه متفاوت برای ایجاد تنوع در بازی طراحی شده اند (شهر ، آزمایشگاه ، زیرِ زمین ، سفینه آدم فضایی ها) . بازی دارای 9 سلاح متنوع است که سلاح هاس سبک ، سلاح های سبک دو گانه ، Shotgun ، تیربار ، پرتاب گر نارنجک ، اتش افکن ، سلاح سبک لیزری ، سلاح سنگین لیزری و اره برقی را در بر می گیرد .در طول راهتان تقویت کننده های متنوعی پیدا خواهید کرد ، نامیرا کننده ، سپر دفاعی ، نیرو های تدافعی دیگر و … از این تقویت کننده ها هستند .این بازی تنوع بسیار زیادی در دشمنان دارد (زامبی ها ، سوسک های جهش یافته ، ربات های سرکش ، دیو ها ، آدم فضایی های وحشی و …). علاوه بر خصوصیات ذکر شده سه درجه ی سختی برای شما در نظر گرفته شده است :
1. حالت اسان : در این حالت تعداد دشمنان کم تر است و گلوله ها آهسته تر حرکت می کنند .
2. حالت عادی : گیم پلی اصلی بازی و آن گونه که سازنده پیشنهاد می کند بازی کنید .
3.حالت گیم پلی سخت :تعداد دشمنان بیش تر شده و ترکیب های پیچیده تری از دشمنان حمله ور می شوند .


*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی دو نفره کم حجم اکشن کامپیوتر When It Hits the Fan جدید

مشخصات بازی   When It Hits the Fan:

نام بازی : When It Hits the Fan

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Heartfelt Games LLC

منتشر کننده : Heartfelt Games LLC

سبک بازی :اکشن ،آرکید

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

When It Hits the Fan

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *