دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wild Wolf

Wild Wolf یک بازی Survival است که کشمکش های یک گرگ را به شما نشان می دهد ، شما به عنوان یک گرگ مسئولیتتان رویارویی با یک شکارچی است .با اینکه گرگ ها حیواناتی هستند که دسته جمعی زندگی می کنند ، این امکان وجود دارد که که برخی از گرگ ها گاه و بیگاه تنها بمانند .در این بازی داستانِ گرگی توضیف می شود که از  اعماق حیات وحش برای مبارزه کردن با شکارچی خودش را آماده می کند .یک بچه گرگ در بازی وجود دارد که شما می توانید با تغییر نام آن را سفارشی سازی کنید . شما می توانید از او مراقبت کنید و گرسنگی ، تشنگی و نیاز های دیگر ان را مدیریت کنید .حتی می توانید به او دستور بدهید و او را با خودتان این سو و آن سو ببرید . می توانید با گرگ های دیگر دوست شوید و با آن ها به شکار بروید. هنگام شکار یا مبارزه می توانید به دوستان خود دستور بدهید و از استراتژی های مناسب استفاده کنید .

سایر توضیحات : بازی Wild Wolf را می توان یک ماجراجویی مهیج در اعماق طبیعت دانست ، سازنده ی این بازی سعی دارد تا مسئولیت ها و رفتار های یک گرگ را شبیه سازی کرده و به شما ارائه کند.گرافیک زیبا و انیمیشن هایی روان از نقات قوت Wild Wolf  هستند . به عنوان یک بازی کوچک Wild Wolf می تواند تجربه ای جدید برای طرفداران بازی های اکشن و ماجرایی به ارمغان بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی کامپیوتر Wild Wolf جدید

مشخصات بازی   Wild Wolf:

نام بازی : Wild Wolf

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Altai Game Studio

منتشر کننده : Altai Game Studio

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Wild Wolf

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *