دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wooden Battles

Wooden Battles یک بازی شبیه ساز جنگ و قلعه سازی است ،  شما در این بازی یک قلعه ی چوبی می سازید ، واحد ها را مستقر می کنید و بعد از آن جنگ را تماشا می کنید. برای پیروزی شما باید یا تمامی نیرو های دشمن را نابود کنید یا اینکه پرچم آن ها را تسخیر کنید.واحد ها ی رزمنده را می توان به صورت دفاعی یا تهاجمی تغییر حالت داد . وقتی یک نیرو به حالت تهاجمی تخصیص یافته است به این معنی است که باید به سمت پرچم دشمن حمله ور شود و در این راه هر سربازی که بر سر راهشان قرار بگیرد مورد تهاجم قرار می گیرد .واحد هایی که حالت تدافعی به آن ها تخصیص یافته است همان جا می مانند و از آن ناحیه دفاع می کنند.اگر هیچ نیروی تهاجمی بر روی نقشه باقی نماند بازی به یک حالت غیر متعادل تغییر پیدا می کند که در طول ان تمامی نیرو هایی که در حالت تدافعی قرار دارند  به حالت تهاجمی تغییر پیدا می کنندو تمامی عناصر قلعه نیز برای راحت تر حرکت کردن آن ها پاک سازی می شوند ، این جا است که نیرو های هر دو جناح به سمت همدیگر روانه می شوند و صحنه ای مهیج به وجود می اید .

سایر توضیحات : بازی Wooden Battles یک سری مراحل دارد که سناریو های آن شما را در مقابل هوش مصنوعی قرار می دهد . هدف در این حالت گیم پلی این است که با استفاده از منابعی محدود دشمنان را شکست دهید. ساخت استراتژیک پایگاه و انتخاب واحد های نظامی مناسب ضروری است .برنامه ریزی دقیق و پیاده سازی صحیح استراتژی ها تنها راه رسیدن به پیروزی است .علاوه بر این حالت های گیم پلی بازی دارای یک سری چالش ها ، حالت گیم پلی Wave Survival و حالت گیم پلی Sandbox نیز می باشد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز استراتژیک کامپیوتر Wooden Battles جدید

مشخصات بازی   Wooden Battles:

نام بازی : Wooden Battles

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده :SP Digital Arts Inc.

منتشر کننده : SP Digital Arts Inc.

سبک بازی :استراتژیک ،اکشن ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Wooden Battles

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *