دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر World of Castles

World of Castles یک بازی اکشنِ استراتژیک است با مضامین قرون وسطی ، این بازی ترکیبی است از قلعه سازی و مبارزه برای تسخیر قلعه ! شما می توانید قلعه بسازید ، به قلعه ها حمله کنید  یا اینکه به یک ارتشبد دستور حمله بدهید ، ارتشبدی که لشکر های چند صد نفره را رهبری می کند .این بازی تا کنون حالت های گیم پلی زیر را دارد : حالت گیم پلی Sandbox نامحدود (مد ساخت و ساز نامحدود )، بازی دارای ابزار تولید پرچم است ، ارتشبد شما را می توان بر اساس یک درخت مهارات تکامل داد . در آینده قرار است مد های Marshal Walk و مد تخریب چی اضافه شوند .مکانیزم های مبارزه ای و حالت گیم پلی تسخیر قلعه هنوز درون ریزی و اجرایی نشده اند، ای نبازی در نهایت عنوانی واقعا مهیج خواهد بود. شما در ابتدا میزان کمی بلوک های آغازین خواهید که می توانید قلعه ی ابتدایی خود را با آن بنا کنید ، مهارت های خودتان را در طول مراحل  و مبارزه بهبود خواهید داد ، می توانید از پول برای خرید بلوک های بیش تر استفاده کنید و قلعه ی خود را گسترش دهید ،با کسب تجربه شما سطحتان افزایش پیدا می کند و با افزایش درجه شما بلوک های جدیدی باز می کنید و موقعیت برای ساخت بناهای جدیدی برای شما ایجاد می شود ، به علاوه افزایش سح به افزایش شهرت ختم می شود که به شما اجازه ی استفاده از تعداد بیش تری از بلوک ها را می دهد. هرچقدر مشهور تر باشید می توانید قلعه های بزرگ تر و زیبا تری را بسازید . هر قطعه کاربرد خاصی دارد ballista برای دفاع کاربرد دارد ، تخت ها برای سربازان وگل و گیاه برای بهبود روحیه ی کاربرداستفاده دارند ،به عنوان فرمانروای قلعه ها وظیفه ی شما این است که قلعه ای بنا کنیدکه از نظر نیاز به اشتغال ساکنین ،استحکامات و افزایش روحیه به اندازه ی کافی متعادل باشد ، از قلعه ای کوچک شروع می کنید و به استحکاماتی بسیار پیشرفته با برج ها ، ساختمان های بلند و راز های متننوع می رسید .

سایر توضیحات : این بازی  به شما اجازه می دهد قلعه هایی بدون محدودیت بسازید ! تنها محدودیتی که ممکن است وجود داشته باشد تصورات شما هستند .شما می توانید به صورت دستی قلعه ای مخصوص بسازید یا از قلعه های از پیش آماده شده استفاده کنید که می توان آن ها را ویرایش کرد .سیستم ساخت و سازی این بازی از یک فیزیک واقع گرایانه استفاده می کند تا مکانیزم بازی برای شما آشنا باشد .بازی یک سیستم سکونتگاه سازی بسیار گسترده دارد تا شما بتوانید از مکانیزم های تدافعی-محیطی بهتر استفاده کنید و قلعه های خود را زیبا تر بنا کنید .ریز ترین جزئیات در ساخت قلعه ها رعایت می شوند تا شما بتوانید عملکرد و ظاهر مورد نظر خود را پیاده سازی کنید . شما می توانید برای ساخت و ساز خود از بیش از 200 بلوک متتوع استفاده کنید ، می توانید پرچم منحصر به خودتان را ایجاد کنید . ارتشبد و سپاه خود را برای تهاجم و تدافع مدیریت کنید و آنگونه که دوست دارید مسلحشان کنید .سازنده ی این بازی قرار است هر از چندی یک بخش Campaign برای بازی منتشر کند ، این بخش دارای عناصر داستانی و نقش آفرینی هم خواهد بود ، برخی از مراحل مکانیزم های بازی را به بازیکنان خواهند آموخت ، در ابتدای این بازی شما به Campaign آموزشی و دو بخش اضافه دسترسی خواهید داشت .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر World of Castles جدید

مشخصات بازی World of Castles:

نام بازی : World of Castles

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Hammer Games

منتشر کننده : Hammer Games

سبک بازی :استراتژیک

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : steam

World of Castles

  • 12 replies
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        بازی هنوز کرک نشده، هر وقت کرک بشه ما هم لینک دانلودش رو تو سایت قرار میدیم .

        پاسخ دادن
    1. میلاد says:

      سلام این بازی منتشر شده چند وقته قیمتش هم تو استیم 29 دلاره کی لینک میزارید ؟؟ لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *