دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر World to the West نسخه CODEX + آپدیت 20170512

بازی رایانه ای World to the West در یک دنیای کارتونی و جذاب در جریان است که داستان آن از طریق سخ شخصیت متفاوت روایت می شود . کنترل چهار شخیت متفاوت را برعهده بگیرید و وارد این دنیای جذاب و پر از حادثه شوید . لومینا ، کانوس و تری افرادی می باشند که هرکدام در این دنیا درگیر ماجراجویی خاص خود هستند . هر کدام از این شخصیت ها دارای اهداف خاص خود و دوستان و دشمنان خاص خود می باشند همچنین تمام این شخصیت ها دارای داستان منحصر به فرد خود می باشند ، اما همه آنها در یک مورد تفاهم دارند انها در دنیایی زندگی می کنند که یک موجود تاریک و سیاه بر آن سایه افکنده است . پس کنترل این شخصیت ها را برعهده گرفته و با سفر از میان شهرهای بزرگ ، جنگل ها و مناطق یخ زده پرده از اسرار این سرزمین برداشته و در این میان دوستان و دشمنان جدید برای خود پیدا می کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای World to the West یک بازی در سبک ماجراجویی داستان محور می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Rain Games ساخته شده است . گرافیک هنری بسیار زیبای این بازی در کنار شخصیت های اصلی و فرعی بسیار جذابش از نکات جذاب این بازی می باشد . پازل های طراحی شده برای این بازی از جذاب ترین و پیچیده ترین پازل های طراحی شده در این سبک می باشد که ارزش تجربه این عنوان را دوچندان کرده است . بازی رایانه ای World to the West در تاریخ 5 می 2017 ساخته شده و موفق به کسب نمره 80% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر World to the West نسخه CODEX

مشخصات بازی World to the West :

نام بازی : World to the West

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Rain Games

منتشر کننده : Rain Games

سبک بازی : ماجراجویی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

World to the West

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *