دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Worms Armageddon نسخه GOG

آن بی مهرگان نترس باری دیگر برای انتقام باز می گردند .این یک بازی واقعا خنده آور و جالب است که به شما و دوستانتان تجربه ای باور نکردنی ارائه می کند .55 نوع سلاح و ابزار عجیب غریب اما شگفت انگیز در این بازی وجود دارتد که زلزله ، یخ زدن و حمله ی هوایی بخشی از آن ها است .علاوه بر قابلیت Split-Screen و چند نفره بازی دارای یک Campaign تک نفره است که بیش از 40 مرحله متنوع دارد.این بازی دارای پنج حالت گیم پلی تمرینی متفاوت است که به شما اجازه می دهد تاکتیک ها و مکانیزم های بازی را به خوبی یاد بگیرید .موسیقی و گیم پلی بازی با هم هماهنگی دارند و جوی خنده آور ایجاد کرده اند .این بازی یکی از عناوین دوست داشتنی از فرانچایز Worms است که در سال 1991 منتشر شد .گیم پلی به صورت نوبتی پیاده سازی شده است و عناصر بازی های استراتژیک کلاسیک به خوبی در Worms Armageddon به چشم می خورند .

سایر توضیحات : اگر از طرفداران بازی های Worms  هستید Armageddon را باید حتما تجربه کنید . Worms Armageddon یکی از بهترین نسخه های بازی Worms است که قابلیت ها و ویژگی های خوبی به بازیکنان ارائه می کند .این بازی توسط Team17 Digital Ltd توسعه یافته و همواره بازخورد های فوق العاده مثبتی داشته است .اگر دوست دارید با دوستانتان یک بازی بامزه و خنده آور را تجربه کنید ، Worms Armageddon عنوان مناسبی است ، شما می توانید از یک گیم پلی چند نفره بسیار مهیج لذت ببرید که همواره عناصر استراتژیک در آن نقش دارند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک چند نفره کامپیوتر Worms Armageddon جدید

مشخصات بازی   Worms Armageddon:

نام بازی : Worms Armageddon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1991

شرکت سازنده : Team17 Digital Ltd

منتشر کننده : Team17 Digital Ltd

سبک بازی :چند نفره ،  استراتژیک ، نوبتی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Worms Armageddon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *