دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر WWE 2K17 نسخه CODEX + آپدیت 20170329 + نسخه کم حجم

ورزش های رزمی از جذاب ترین شاخه های ورزشی می باشد . در این سبک ورزش ها دو نفر یا چند نفر در یک شاخه خاص تحت قوانینی خاص شروع به مبارزه با یکدیگر می کنند که در نهایت فرد برنده با بدست آوردن جوایزی از رینگ خارج می شود . ورزش هایی مانند تکواندو ، کاراته از این سبک ورزش ها می باشند . اما همیشه طرفداران ورزش های رزمی بدنبال ورزش هایی که قوانین کمتری نیز دارند بوده اند و این امر را بسیار جذاب می دانستند ، این مسئله باعث بوجود امدن ورزش هایی مانند UFC و WWE شد که در آن ورزشکارانی از شاخه های مختلف ورزشی بدون محدودیت خاصی وارد رینگ شده و تا زمان ناک آوت شدن به مبارزه با یکدیگر می پردازند . در این میان WWE به دلیل تنوع بالای مد های مبارزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به طوری که مسابقات این سری میلیون ها بیننده در سرتاسر جهان دارد در همین راستا استودیوهای بازی سازی نیز به این ورزش علاقه شدیدی نشان داده اند و شروع به ساخت بازی های رایانه ای با همین مضمون کرده اند که از میان آنها محبوب ترین و بهترین بازی در سبک کشتی کج را می توان سری WWE معرفی کرد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای WWE 2K17 یک بازی در سبک مبارزه ای / ورزشی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Visual Concepts ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . این بازی با دارا بودن گرافیک بسیار واقع گرایانه و انیمیشن های شخصیت بسیار جذاب از بهترین بازی های مبارزه ای می باشد که تا به حال ساخته شده است . این مجموعه با دارا بودن بیشترین تعداد مبارزینی که تا به حال در بازی های این سبک وجود داشته است ، تنوع بی نظیری به بازی باز ارائه می دهد که باعث می شود شما تا ساعت ها سرگرم شوید . گیم پلی این عنوان با تغییرات جزئی اما سازنده ای که نسبت به عنوان قبلی همین سری داشته است در اوج تکامل به سر می برد که همین امر به تنهایی ارزش تجربه این عنوان را دوچندان کرده است . بازی رایانه ای WWE 2K17 در تاریخ 7 فوریه 2017 منتشر شده و موفق به کسب نمره 85% از وبسایت استیم شده است .

 

مشخصات آپدیت 20170329:

WWE 2K17 MyPlayer Kick Start

NXT Enhancement Pack

Accelerator

Legends Pack

New Moves Pack

Future Stars Pack

Hall of Fame Showcase

مشخصات بازی WWE 2K17 :

نام بازی : WWE 2K17

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Visual Concepts

منتشر کننده : Visual Concepts

سبک بازی : مبارزه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

WWE 2K17

به روز رسانی :

1396/01/11 آپدیت 20170329 اضافه شد.