دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Xmas Zombie Rampage 2 نسخه DARKSiDERS

Xmas Zombie Rampage 2 یکی از بازی های شوتر اول شخص است که در آن باید با انبوهی از زامبی ها مبارزه کنید که سعی دارند شما را بکشند . رسیدن به درخت Xmas برای ادامه به سطح بعدی تنها هدف شماست . در بازی هیچ عملکرد صحیح بهبودی وجود ندارد اما شما می توانید در تمام سطوح داروها را انتخاب کنید . شما همچنین می توانید سلاح های بیشتری را در طول راه از طریق 10 سطح پیدا کنید . موفق و مراقب باشید . ماموریتی جدید برای مارین در نظر گرفته اند . John Mood به تعطیلات رفت و شما باید جای خالی او را پر کنید .

سایر توضیحات : Xmas Zombie Rampage 2 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Chickenpig Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Texas Interactive برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . رئیس مافیا از باند شین هوو بونگ در جنوب چین ، ارتش زامبی های خود را فرستاده است . آنها هدایای Xmas از بچه های روستای NanGong را به سرقت برده اند و این خبر بدی است … متاسفم جان، هیچ جعبه لوتی در دسترس نیست، ما EA نیستیم …. ماموران ما در منطقه از شما حمایت خواهند کرد . شما سلاح ها، مهمات و داروهای جدید را از آنها دریافت خواهید کرد .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Xmas Zombie Rampage 2 Center

مشخصات بازی Xmas Zombie Rampage 2 :

نام بازی : Xmas Zombie Rampage 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Chickenpig Software

منتشر کننده : Texas Interactive

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Xmas Zombie Rampage 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *