دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ys SEVEN تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

خود را برای سفر و ماجراجویی آماده کنید و با Adol Christin سرخ مو و دوست و یاورش به نام Dogi همراه شوید. این دو در تلاش هستند تا با استفاده از ویژگی ها و ارتباطات خود بتوانند بار دیگر شهر Altago را زنده کنند. این شهر یکی از بزرگترین مراکز تجارت بوده است اما جنگ اخیر باعث قطع شدن این ارتباط شده است و تمام این مسائل نیز زیر نظر امپراطوری Romun است. مردم این شهر حالا دیگر روی خوشی را نمی بینند چرا که دور و اطرافشان پر از موجودات و هیولاهای عجیب و ترسناک است. حالا Adol در تلاش است تا خود را به مردم شهرش ثابت کند و به این رنج و سختی پایان دهد. این مسئله بسیار دشوار خواهد بود چرا که دشمنانی که در سر راه این قهرمان بزگر قرار دارند بسیار خطرناک هستند و رویارویی با آنها نیازمند استفاده بسیار دقیق و حساب شده اس اسلحه های مختلف است. در طول مسیر نیز شما در نقش Adol به دوستان و هم پیمانانی برخورد خواهید کرد که می توانند شما را در رسیدن به سر منزل نهایی یاری کنند و راهنمایی های بسیار خوبی به شما عرضه کنند.

سایر توضیحات: بازی Ys SEVEN یک بازی بسیار جالب در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی است که در آن شما در نقش یک دلاور باید شهر و مردم خود را از رنج امپراطوری ستمگری خلاص کنید که سالهاست خواب خوش را از مردم دریغ کرده است. این بازی گرافیک جالب و صحنه سازی های خوبی دارد و می توان به خوبی تنوع رنگ را در این بازی و تصاویر آن مشاهده کرد. بازی Ys SEVEN توسط شرکت Nihon Falcom برای پلتفرم ویندوز تولید شده و توسط دو شرکت XSEED Games و Marvelous USA, Inc به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Ys SEVEN جدید

مشخصات بازی Ys SEVEN:

نام بازی : Ys SEVEN

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nihon Falcom

منتشر کننده : XSEED Games, Marvelous USA, Inc

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Ys SEVEN

به روز رسانی :

1396/07/02 آپدیت v20170922 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *