دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Zeus + Poseidon

بازی Zeus + Poseidon یک بازی شهر سازی است که در آن می توانید به جوانب مختلف شهر خود از قبیل سیاست، تجارت، میزان رضایت مردم و حتی فرهنگ نیز توجه کافی داشته باشید. در این بازی شما باید از دشمنان مختلف نظیر Medusa پرهیز کنید و این کار میسر نیست مگر با بهره گیری از قهرمان هایی که در تاریخ یونان باستان نقش بسزایی داشته اند. همچنین در این بازی شما باید به ساخت شهر ها و فرهنگ های مختلفی در آمریکای قدیم، آفریقا، اروپا و آسیا اقدام کنید که به کمک آنها بتوانید قدرت خود را به جهانیان نشان دهید. در این بازی شما می توانید از فرهنگ بسیار غنی یونان باستان برای بهبود وضعیت زندگی خود و مردمانتان کمک بگیرید چرا که پس از مدت بسیار کوتاهی شهر های شما از مردم سرزمین های مختلف پر خواهد شد و شما باید برای رضایت آنها قدم های بسیار بزرگی بردارید. یکی از این قدم ها بدون شک تجارت و تامین مواد و کالاهای مورد نیاز مردم است. از طرفی امنیت نیز بدون شک جزو یکی از لازمه های یک شهر است و باید برای این مسائل تدابیر خوبی اتخاذ کنید.

سایر توضیحات: بازی Zeus + Poseidon یک بازی در سبک شبیه ساز شهر سازی و استراتژیک است که در آن شما با یک زمین خالی و صاف شروع به ساخت شهر های مختلف می کنید و مشاهده می کنید که در صورت استفاده از ایده های خوب شهر سازی می توانید پیشرفت را به مردم خود عرضه کنید. نسخه Zeus + Poseidon شامل بازی اصلی یعنی Zeus’ Master of Olympus’ و همچنین پک الحاقی بسیار معروف Zeus’ Official Expansion Poseidon’ است و شما می توانید از هر دو این بازی ها نهایت لذت را ببرید. این بازی توسط شرکت بسیار معروف Impressions Games برای پلتفرم ویندوز تولید و توسط شرکت بسیار معروف Activision به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Zeus + Poseidon جدید

مشخصات بازی Zeus + Poseidon :

نام بازی : Zeus + Poseidon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Impressions Games

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : استراتژیک – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Zeus + Poseidon

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *