دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Zombie Kill of the Week Reborn نسخه ALiAS

Zombie Kill of the Week – Reborn یک شوتر چالشی و 2 بعدی مبتنی بر زنده ماندن است که در آن شما به عنوان یک شکارچی زامبی ها به ایفای نقش می پردازید . هر لحظه میزان آدرنالین خون شما افزایش خواهد یافت . تنها هدف شما ، نابودی زامبی ها ، عبور از موانع و رسیدن به پایان بازی است اما این اتفاق زمانی رخ می دهد که شما عصبانیت خود را حتی برای یک لحظه پنهان نکنید . در نگاه اول ممکن است بازی ساده بنظر برسد اما وجود ویژگی های مختلف و امکان سفارشی سازی، این بازی را از یکنواختی خارج کرده است .

سایر توضیحات : Zombie Kill of the Week Reborn یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Still Running طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Merge Games و Tagstar Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازیکنان برای کشتار زامبی ها پول می گیرند . بیش از 25 سلاح مختلف در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از پول به دست آمده می توانید به آنها دسترسی داشته و یا آنها را از نظر قدرت، بهبود ببخشید . 5 نقشه خیره کننده، بیش از 20 دستاورد Steam، ویرایشگر منحصر به فرد، نقشه های سفارشی، بازی به صورت co-op حداکثر 4 نفر، پشتیبانی کامل از کنترل کننده ها، جدول نمایش امتیازات به صورت آنلاین و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Zombie Kill of the Week Reborn Center

مشخصات بازی Zombie Kill of the Week Reborn :

نام بازی : Zombie Kill of the Week Reborn

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Still Running

منتشر کننده : Merge Games و Tagstar Games

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Zombie Kill of the Week Reborn

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *