دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Zoombinis

بازی Zoombinis در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل TERC ساخته شده و استودیوی Viva Media این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در یک محیط سرگرم کننده و آموزشی از دنیای Zoombinis بازیکنان هدایت یک گروه کوچک از موجودات آبی را در اختیار دارند که باید با حل پازل های گوناگون در طول مسیر آنها را به سمت خانه هدایت کنند .

خلاصه بازی : Zoombinis بازسازی شده از نسخه کلاسیک بازی پازل 1990 می باشد که برنده ی جوایز مختلفی شده بود . موجودات کوچک بازی که هرکدام شخصیت و ظاهری متفاوت دارند در حال فرار از زندان فردی خبیث به نام Bloats میباشند که خانه ی آنها را اشغال کرده است . شما باید هدایت یکی از این موجودات را در دست گرفته و آنها را به سمت نقطی امن در Zoombiniville هدایت کنید . شما می توانید با استفاده از منطق , تجزیه تحلیل داده ها و الگوهای مختلف دیگر در حل پازل ها استفاده کرده و مهارت های خود را افزایش دهید . بازیکنان با درجه سختی های متفاوتی روبه رو هستند که بین Zoombinis و آازدی قرار گرفته است . داستانی زیبا , 12 پازل مختلف که هرکدام دارای 4 درجه سختی متفاوت می باشد و کارکترهای جذاب که شما را وارد محیطی سرگرم کنند از ویژگی های این بازی می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Zoombinis

نام بازی (فارسی) : زومبینیس

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : TERC

منتشر کننده : Viva Media

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *