دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم 60Seconds

بازی 60Seconds در سبک ماجراجویی , شبیه ساز , استراتژیک می باشد که توسط استودیو مستقل Robot Gentleman Studios ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . شما در نقش فردی به نام Ted می باشید یک شهروند وظیفه شناس و یک مرد خانواده . شما با یکسری مشکلاتی روبه رو خواهید شد که شادی را از شما سلب کرده است . آخرالزمان هسته ای در خارج از شهر به وقوع پیوسته است . این حادثه تنها 60 ثانیه با فاصله دارد به تد کمک کرده تا از بهترین مسیر به خانواده ی خود برسد و بتواند آنها را نجات دهد و تجهیزات مورد نیاز را تهییه نماید . هرچیزی که فکر کنید مزاحم شما خواهد بود . زمان تنها فرصت باقی مانده ی شما می باشد . هر زمان که شما 60Seconds را بازی می کنید خانه متفاوت می باشد و یک سوال اساسی را باقی می گذارد آن هم این است که شما حاضرید چه چیزی هایی را به دست آورده و چه چیزهایی را پشت سر خود رها سازید ؟ زنده ماندن و پیدا کردن یک سرپناه تنها ابتدای کار می باشد . چه آیتم هایی پیدا خواهید کرد و چه کسانی را نجات خواهید داد همه در سرنوشت شما تاثیر گذار خواهد بود هر داستان بقا متفاوت خواهد بود هر روز شما را با رویدادهای غیر منتظره سوپرایز می کند . آیا همه ی این داستان ها با خوبی تمام می شود ؟ همه چیز به شما مربوط می شود . آب و غذا بهترین انتخاب شما هستند با انتخاب های سخت در بازی 60Seconds روبه رو شوید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : 60Seconds

نام بازی (فارسی) : 60 ثانیه

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Robot Gentleman Studios

منتشر کننده : Robot Gentleman Studios

سبک بازی : ماجراجویی , شبیه ساز , استراتژیک

نوع فایل : ISO

  • 11 replies
    1. ashkang510 says:

      سلام.
      اقا من دو دفعه از سایت شما بازی دانلود کردم و بازی رو باید وارد درایور مجازی میکردم هر دو دفعه هم وار نشد که این بازی یکی از اون ها بود چیکار کنم ؟
      ممنون میشم جواب بدید.
      موفق باشید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *