دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم Chronicle Keepers The Dreaming Garden

بازی Chronicle Keepers The Dreaming Garden در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو PlayWay S.A ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر به تازگی منتشر کرد . آیا تا به حال احساس عجیبی داشته اید که جهانی موازی جهان حال حاضر وجود داشته باشد ؟ چه اتفاقی می افتد اگر دری روبه جهان پنهان شده از کتابخانه ی شما بازگردد؟ در قدیم مادر شما نگهبان و مراقب این در بوده است . یک سرپرست که یک ارتباط با ثبات را بین دو جهان برقرار می کرد . بعد از حمله ی ناگهانی نیروهای اهریمنی شما تنها فردی هستید که می توانید او را نجات دهید آیا شما توانایی آن را خواهید داشت که این سنت خانوادگی را حفظ کنید ؟ یک کتاب ممکن است زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد . به مقدار کافی باید شجاعت داشته باشید تا کتاب Chronicle Keepers The Dreaming Garden را مطالعه کنید . گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و شامل ماموریت های اصلی و فرعی زیادی می باشد . 17 اشیاء مخفی در قالب 45 مکان منحصر به فرد بخشی از ویژگی های این بازی زیبا می باشد . داستا گیرا و گیم پلی جذاب را کنار بگذاریم به بخش گرافیک و صداگذاری فوق العاده آن می رسیم که واقعا زیبا کار شده است . پیشنهاد می کنیم تا این بازی زیبا را از دست ندهید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Chronicle Keepers The Dreaming Garden

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : PlayWay S.A

منتشر کننده : PlayWay S.A

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

  • 4 replies
    1. vahab says:

      ببخشید این بازی قبول نمیکنه که نصب بشه سه گزینه میده هر چی هم میزنم قبول نمیکنه ایا نسخه مشکل داره با تشکر

      پاسخ دادن
    2. ghahve says:

      سلام.ببخشید تو این بازی به یه مشکل عجیب برخوردم.تا نصفه های بازی رفتم ولی حالا وقتی رو ادامه میزنم از بازی میندازه بیرون .اما اگه بخوام از اول شروع کنم چنین مشکلی پیش نمیاد.لطفا اگه روشی برای حل این مشکل سراغ دارید به منم بگید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *