دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم The Masterplan ورژن 1.2.2

بازی The Masterplan در سبک اکشن , استراتژیک می باشد که توسط استودیو مستقل Shark Punch ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . بازی The Masterplan در سبک استراتژیکی تاکتیکی می باشد که در دهه 1970 میلادی در جریان است . زاویه دوربین 2 بعدی به گونه ای تعبیه شده است که یک دید فوق العاده از اتفاقات رخ داده در بازی به شما می دهد و این فرصت را فراهم می سازد تا یک مغز متفکر در طراحی جنایت های مختلف باشید . در طول بازی نیاز به دزدی در طول 20 مرحله ی طراحی شده دارید در بخش داستانی می باشید . خدمه ی خود را دزدی به دزدی مدیریت کرده و قبل از آغاز عملیات از مجهز شدن آنها اطمینان کسب کنید . یک مدیریت صحیح در بازی The Masterplan باعث می شود تا با کمترین تلفات و بیشترین Loot کردن ها ماموریت را به پایان رسانید . بسته به نوع عملکرد شما می توانید اهداف با خشونت و یا به آرامی و یا با تلفیق این دو رفتار کنید . مردم عادی را تحت کنترل داشته , آنها را بیهوش کنید و یا هیچ شاهدی باقی نگذارید . همه چیز به شما بستگی دارد . فقط مطمئن شوید که در هنگام رسیدن پلیس در آن محا نباشید در غیر اینصورت خود را برای یک نبرد سنگین آماده نمایید . تمام کارکترها و آیتم های بازی به صورت شخصی سازی می باشد و پیامدهای آنها بر عهده شما خواهد بود . همچنین می توانید بر رد گم کردن جنازه ها را حمل کرده و در نقاط خاصی رها سازید .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Masterplan

نام بازی (فارسی) : نقشه ی جامع

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Shark Punch

منتشر کننده : Shark Punch

سبک بازی : اکشن , استراتژیک

نوع فایل : Exe

به روز رسانی :

1394/08/26 نسخه جدید اضافه شد
  • 9 replies
      • محمد says:

        من هردوتاشو بازی کردن بعضی باگ های بازی برطرف شده مثلا گاهی اوقات بازی کرش میکرد یا توی مرحله سوپرمارکت دریل بود ولی الان فقط کاغذش هست و چیزهای کوچیک دیگه ؛ در کل بهتر شده

        پاسخ دادن
    1. ساسان says:

      بازی خیلی باحالیه! این ورژن 1.0.1 هست. آپدیت 1.2 هم اومده اگه میشه اونم بزارین. ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *