دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم To Be or Not To Be

بازی To Be or Not To Be در سبک ماجرایی می باشد که توسط استودیو مستقل Tin Man Games ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است . این بازی بزرگترین کار در زمینه ی ادبی می باشد که به صورت گیم تاکنون منتشر شده است و شما می توانید شعر ادبی انگلیسی را به صورت مسیر انتخابی که پیش پای شما قرار می دهد تجربه کنید . داستان هملت اثر ویلیام شکسپیر در قالب دوم شخص غیر خطی دوباره بازسازی شده است . در ادامه به شما بستگی دارد که چه مسیری را انتخاب کنید . در نقش هملت بازی کرده و انتقام مرگ پدر خود را بگیرید . همچنین می توانید در نقش Ophelia بازی کرده و کشفیات علمی خود را انجام دهید . حتی می توانید در نقش King Hamlet, Sr بازی کرده و در همان صفحه ی اول نمایش نامه کشته شوید . باز بودن گیم پلی بازی To Be or Not To Be یکی از ویژگی های بارز آن می باشد که می توانید به نمایش نامه وفادار بوده و یا اینکه ماجراجویی خود را ادامه دهید . همچنین این بازی جنبه ی آموزشی نیز دارد و می توانید معنای کلمات مختلفی نظیر ” خطرناک ” و ” Till death us do part ” را به صورت کامل متوجه می شوید . در طول زمان سفر کنید و با دزدا دریایی نبرد کرده , فردی را در داخل کلیسا کشته و غیره . در بازی فونت های مختلفی برای پشتیبانی وجود دارد تا خوانندگان با مشکلی خاص مواجه نشوند . همچنین اشیا هنری مخفی نیز وجود دارند که از طریق دفتر دستی Gamebook می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : To Be or Not To Be

نام بازی (فارسی) : بودن یا نبودن

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Tin Man Games

منتشر کننده : Tin Man Games

سبک بازی : ماجرایی , Indi

  • 3 replies
    1. حسین says:

      سلام.با تشکر لطفا بازی کم حجم ولی بسیار زیبای revenge of the titans رو قرار بدین.یکسری نسخه بد کرک شده داره که سی پی یو پر میکنه ولی جدیدترینش نباید مشکلی داشته باشه.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *