دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی 0RBITALIS – PC

بازی 0RBITALIS یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های شبیه سازی است که مخاطبان بسیاری دارد. 0RBITALIS یک شبیه ساز پرتاب ماهواره ای با سبک یکپارچه سازی محیط است. ماهواره خود را به مدار بیافزایید و با نیروی غالب که کل جهان را تشکیل می دهد سر به سر قرار دهید (نیروی جاذبه). این مسیرهایی که شما در پرتاب از آنها استفاده می کنید برای بقیه ماهواره ها بسیار حیاطی و مهم هستند. همه ستاره ها، سیارات، ستاره های دنباله دار، سیاه چاله ها و دیگر پدیده های فضایی برای حرکت خود به مدارهایی نیاز دارند. شما نیز باید ماهواره خود را برای ادامه حرکت در مداری قرار دهید. مدارهای زادی در فضا وجود دارند که به دور یک سیاره یا ستاره می چرخند. شما با محاسبات دقیقی باید مداری را که می خواهید ماهواره شما در آن بچرخد را انتخاب کنید.

سایر مشخصات بازی: در این بازی ابتدا شما باید مشخصات مهواره ای را که می خواهسد پرتاب کنید به صورت دقیق از دیتا بیس داخل بازی انتخاب کرده و سپس به وسیله یک سری محاسبات مدار انتخابی خود را مشخص کنید. مداری که شما انتخاب می کنید بر روی سایر سیاره ها و ماهواره ها تاثیر می گذارد. اگر مدار انتخابی شما به حد کافی مطمئن نباشد در چرخش سایر ماهواره ها نیز اختلال ایجاد می کند. گیم پلی لین بازی در ابتدا کمی گیج کننده است! ولی پس از مدتی سرگرم شدن با این بازی تمام امکانات بازی را خواهید فهمید.

0RBITALIS.center

مشخصات بازی 0RBITALIS:

نام بازی :  0RBITALIS

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : می 2015

شرکت سازنده : Alan Zucconi

منتشر کننده : Mastertronic

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

0RBITALIS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *