دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی 3D Pool Ball v1.4.4.1 برای اندروید + مود

3D Pool Ball یک بازی بیلیارد فوق العاده عالی! بازی 3D Pool Ball از سبک بازی های ورزشی است که همزمان با انتشارش طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است. یک بازی بیلیارد حرفه ای! امکان بازی به صورت آفلاین که به شما این اجازه را می دهد تا با هوش مصنوعی بازی خود را محک بزنید و مهارت خود را بالا ببرید. همچنین این امکان برقرار است تا به صورت آنلاین با بازیکنانی حرفه ای از سراسر دنیا به رقابت تک نفره پرداخته و لذت ببرید. ولی امکانات این بازی مهیج به همینجا ختم نمی شود! شما همچنین قادرید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت گروهی و آنلاین بازی کرده و با شرکت در تورنومنت های جهانی و بازی با بسیاری از بیلیارد بازان حرفه ای مهارت خود را به رخ آن ها بکشید. وقت آن است که خود را ثابت کنید و مهارت خود را به همه نشان دهید.

سایر توضیحات : استفاده از گرافیک 3 بعدی و 2 بعدی به صورت همزمان در بازی 3D Pool Ball دقت و مهارت شما را دوچندان میکند. سبک بازی هایی نظیر ایت بال و ناین در این بازی فراهم شده و شما میتوانید سبک بازی خود را انتخاب کرده و در میز بازی غوغا به راه بیاندازید! این بازی فوق العاده که انقلابی در زمینه بازی های بیلیارد به راه انداخته توسط شرکت بازی سازی CanadaDroid برای علاقه مندان بازی های ورزشی به خصوص بیلیارد ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. هرچه زودتر گوشی خود را برداشته و این بازی بسیار مهیج و کم حجم را از سایت دانلود فارسی دانلود کنید و بازی کنید.

3D.Pool.Ball.center

ویژگی های بازی 3D Pool Ball :

 – پویانمایی بسیار عالی به دلیل استفاده از گرفیک سه بعدی

 – امکان رقابت به صورت آفلاین

 – امکان شرکت در تورنومنت های جهانی به صورت آنلاین با بازیکنانی از سراسر دنیا

 – استفاده از تصاویر بسیار جذاب و متنوع در بازی

 – گیم پلی واقع گرایانه

3D Pool Ball

به روز رسانی :

1396/12/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *