دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer v1.1 برای اندروید + مود

4X4 OffRoad Racer مژده به همه علاقه مندان به بازی های مسابقه ای و ماشین سواری. این بار باید اتومبیل های آفرود خود را استارت بزنید و به جاده های مسابقه بروید. به زمین مسابقه بیاید و اتومیبل خود را در دنده بگذارید و با دیگران به رقابت بپردازید و عنوان ها و رکودهای بالا را از آن خود کنید. اتومبیل های سنگین خود را تقویت کنید و از قطعات و تقویت کننده های روز استفاده کنید تا بتوانید امتیاز و رکورد به دست آورید و سپس اتومبیل های جدیدتر به دست آورید و باز در جاده های دشوار و سخت بتازید و حریف را در گرد و خاک خود پنهان کنید. در جریان بازی باید از موانع بسیاری عبور کنید و آگاه باشید که پستی بلندی های زیادی برای شما درنظر گرفته شده است.

سایر مشخصات : یکی از موارد جالب توجه در بازی 4X4 OffRoad Racer حالت های مختلف آن می باشد. حالت یک نفره، دو نفره و چند نفره. حالت دو نفره نسبت به حالت یک نفره چالش ها و موانع بیشتری سر راه شما قرار می دهد.  و اما حالت چند نفره که به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد این توانایی را به کاربران می دهد که با افراد مختلفی در سراسر جهان به مسابقه و رقابت بپردازند که یقیناٌ دشواری و چالش های آن چندین برابر حالت های قبلی می باشد. این بازی جذاب از سری بازی های اتومبیل سواری آفرود کاری است از استودیوی Integer Games که علاقه مندان را مجذوب خود کرده است.

دانلود بازی 4X4 OffRoad Racer

ویژگی های بازی 4X4 OffRoad Racer :

بازی کاملا رایگان می باشد

مراحل و levelهای بسیار متنوع

قابلیت خرید اتومبیل جدید و تقویت اتومبیل از جنبه های مختلف

امکان اشتراک گذاری رکوردهای خود

گرافیک HD و کنترل بسیار نرم و روان بازی

4X4 OffRoad Racer

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *