دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Wildlife Park 3 Down Under – PC نسخه PLAZA

بازی Wildlife Park 3 Down Under شما به محل زندگی کوالاها و کانگروها خواهد برد. مکانی بسیار دور اما پر از حیوانات مختلف به نام استرالیا! این کشور رنج بسیار وسیعی از انواع مختلف حیوانات را در بر دارد و پارک های حیوانات بسیار خوبی را در خود جای داده که هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران مختلف از سراسر جهان است. این کشور همچنین حیوانات خزنده نظیر سوسمار های مختلف را نیز در خود جای داده است. علاوه بر اینها، بازی Wildlife Park 3 Down Under شما را پرندگان خاص این کشور نیز آشنا خواهد کرد. در این بازی امکانات مختلفی برای شما به عنوان یک گردشگر در نظر گرفته شده است و شما می توانید تمام حیوانات را از نزدیک مشاهده کنید.

سایر توضیحات: بازی Wildlife Park 3 Down Under جدیدترین نسخه از بازی Wildlife Park 3 است که در آن شما به استرالیا سفر خواهید کرد. در این کشور با حیوانات مختلفی آشنا خواهید شد و می توانید با زندگی آنها از نزدیک آشنا شوید. بازی Wildlife Park 3 Down Under توسط شرکت b-alive gmbh به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Wildlife Park 3 Down Under center

مشخصات بازی Wildlife Park 3 Down Under :

نام بازی : Wildlife Park 3 Down Under

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : b-alive gmbh

منتشر کننده : b-alive gmbh

سبک بازی : شبیه ساز -استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Wildlife Park 3 Down Under

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *