دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی AfterTime – PC

بازی AfterTime یک بازی زیبا و مهیج در سبک بازی های ماجرایی است. این بازی شما را به مدیریت زمان و یا استفاده از آن برای اهداف خود شما آموزش می دهد. در این بازی زمان خود را در برابر کارتان شما می یابید که باید با آن مقابله کرده و کنترلش کنید. شما زمان را به مقدار محدودی در اختیار دارید که باید از آن به نحوه احسن استفاده کنید. خوردن روح ها برای اضافه کردن وقت خود از جمله ویژگی های این بازی است ولی مراقب باشید از تله ها که می تواند از شما را از ارزشمند ترین چیز که می خواهید به آن برسید باز دارد جان سالم به در ببرید … در این بازی ما با یک پلتفرم ساده و کلاسیک با گرافیک خوب روبرو هستیم که می تواند ساعت ها ما را سرگرم کند.

سایر مشخصات بازی: در این بازی زیبا و جذاب شما نقش یک شکارچی روح را دارید که باید روح ها را برای ذخیره و افزایش زمان خود شکار کنید. در وااقع شما از روح ها استفاده می کنید! در این بازی شما یک هدف مشخص دارید که میخواهید به آن برسید. ولی زمانیکه در اختیار دارید برای رسیدن به هدفتان کافی نیست بنابراین شما با تغذیه از روح ها زمان خود را افزایش می دهید. اما در این راه موانعی نیز وجود دارند که باعث می شوند شکار و رسیدن به هدف چندان هم کار راحتی نباشد. بابراین در طول مسیر مراقب تله هایی که برای شما تعبیه شده است باشید.

AfterTime.center

مشخصات بازی AfterTime:

نام بازی :  AfterTime

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Atriagames

منتشر کننده : Atriagames

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

AfterTime

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *