دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Age of Ottoman v1.1 برای اندروید و iOS

بازی Age of Ottoman شما را به دوران قدیم سرزمین های اسلامی و اروپایی می برد. جاییکه در آن ترک ها و بیزانس ها (رومی های شرقی) از قدرت خوبی برخوردار بودند و حاکمیت خود را گسترش می دادند. در این بازی شما می توانید در نقش این دو حکومت و قبیله به جنگ ها بسیار بزرگی دست و بزنید. اما این جنگ ها بدون داشتن سنگری قدرتمند به سرعت نتیجه معکوس دارند پس ساخت یک شهر بسیار خوب و مستحکم برای ایجاد کار و درآمد و نیز پایگاهی برای بهبود وضعیت سربازان ضروری و مهم است. در این شهر شما می توانید کالاهای مختلفی را تولید کنید و با استفاده از فروش این کالاها سود کسب کنید. این سود و طلا می تواند به شما کمک کند تا ارتش خود را مستحکم تر کنید و سربازان خود را با زره های و ابزارهای جنگی جدید بیارایید. همچنین می توانید در سری رقابت های ترک های عثمانی یا بیزانس ها به صورت تک نفره به پیش بروید و یا با استفاده از شبکه محلی، با دوستان خود به رقابت بپردازید و طعم بازی بسیار جذاب Age of Ottoman را با دیگر دوستان خود تجربه کنید.

سایر توضیحات: بازی Age of Ottoman یک بازی بسیار جذاب در سبک استراتژیک است که به تازگی برای پلتفرم های موبایل عرضه شده است. اخیرا اکثر بازی های استراتژیک موبایل به صورت آنلاین هستند اما این بازی قابلی بازی به صورت آفلاین را نیز دارد. در این بازی شما از قبیله ترک ها یا بیزانس های رومی شروع می کنید و پیشرفت های شما می تواند شما را به امپراطوری بزرگ عثمانی تبدیل کند و یا تجربه خدمت در ارتش بسیار بزرگ رومی ها را به شما بدهد. گرافیک بازی Age of Ottoman بسیار خوب و جذاب طراحی شده و جزئیات بسیار زیادی را در آن می توان مشاهده کرد. این بازی توسط شرکت Pilav Prodüksiyon برای پلتفرم اندروید و iOS تولید و عرضه شده است.

دانلود Age of Ottoman جدید

ویژگی های اصلی بازی Age of Ottoman:

 – جنگ های بسیار جذاب و حماسه ای

 – قابلیت بهبود وضعیت دفاعی و هجومی ارتش

 – قابلیت ساخت شهر های بسیار بزرگ همراه با ساختمان های متفاوت

 – گرافیک بسیار عالی و جذاب

 – صحنه سازی های جذاب

 – گیم پلی بسیار اعتیاد آور

 – قابلیت بازی به صورت آفلاین

 – و …

Age of Ottoman

به روز رسانی :

1396/04/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *