دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Air Combat OL Team Match v3.8.0 برای اندروید و iOS

Air Combat OL Team Match در بازی جذاب Air Combat OL پیشرفته ترین و مدرن ترین هواپیماها و جنگنده ها در اختیار شما قرار می گیرد. این بازی که دارای کیفیت بسیار بالا و زمینه ای سه بعدی می باشد بر اساس تصاویر ماهواره ای طراحی و ساخته شده است. بازی را با مناظر سه بعدی نسل سوم تجربه کنید و لذت ببرید. خود را در مناظر شهری و منظره هایی سراسر بیابانی و ماسه ای غرق کنید. جلوه های بصری بی نظیر بازی شامل الکوهای HD، روشنایی و نور واقعی، تابش خورشید و… تنها در بازی Air Combat OL مشاهده می شود. همچنین شما می توانید از میان سه بخش مختلف آموزشی، نبردهای هوایی و بازی به صورت چند نفره انتخاب کنید و به رقابت های جذاب بپردازید.

سایر مشخصات : وارد بازی شوید و با دوستان خود در سراسر دنیا به مسابقه و نبرد بپردازید و قدرت خود را به رخ آنها بکشانید. حاکم آسمان ها و فرمانروای پیشرفته ترین نبردهای هوایی شوید. بهترین دید و منظره ها را تجربه کنید و در اکشن ترین بازی نبرد هوایی که تا کنون عرضه شده است وارد شوید. در حالت های مختلف وارد شوید، مبارزه با انواع سلاح ها، در مقابل موج حمله های دشمن مقاومت کنید و مهارت های خود را نشان دهید، با دوستان خود وارد رقابت های یک به یک و یا چالش های دو به دو شوید! این شبیه ساز که توانسته نطر میلیون ها کاربر در سراسر دنیا را به خود جلب کند محصولی از استودیوی VOLV Interactive می باشد که اکنون دراختیار شما کاربران عزیز می باشد.

دانلود بازی Air Combat OL Team Match

ویژگی های بازی Air Combat OL Team Match :

– دارای بیش از 50 نوع مختلف هواپیماها و جنگنده های مختلف و جدید.

– بیش از 16 سیستم ویژه جهت ارتقای هر یک از هواپیماها

– قابلیت سفارشی کردن هواپیماها.

– پشتیبانی از ده زبان مختلف

– گرافیکی خیره کننده و محیطی با زاویه دید 360 درجه و سه بعدی

Air Combat OL Team Match

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *