دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Airtone – PC

Airtone یک نوع جدید از بازی ریتم VR است که اجازه می دهد تا شما را به یک دنیای مجازی همراه با شخصیت اصلی نئون داشته باشید. موزیک و تصاویر دیدنی و جذاب برای تجربه جدید بازی ریتم بازی جدید! با کنترل های بازی VR پیشرفته، بازیکن با کنترلرهای دستی به نشانگرها با پرواز در خطوط پرواز می کند. سه نوع مارکر وجود دارد: “سر و صدا”، “ماشه”، و “فشار دادن و نگه داشتن”. هنگامی که از هوا عبور می کنید، این نشانگرها را در زمان به موسیقی پخش کنید. Airtone دارای یک داستان عمیق است که آن را جدا از سایر بازی های ریتم است. این بازیکن پشتیبانی از نئون را دریافت می کند و داستان را با جمع آوری «ریتم» که در موسیقی پخش می شود، حرکت می دهد. همانطور که از طریق بازی پیشرفت میکنید، بیشتر و بیشتر درباره اسرارهایی که در اطراف نئون و دنیایی که در آن وجود دارد پیدا میکنید.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

Airtone.center

مشخصات بازی Airtone:

نام بازی :  Airtone

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : historia Inc

منتشر کننده : AMG GAMES

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Airtone

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *