دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Alien Invasion 3d – PC

Alien Invasion 3d یک UFO در حال جمع آوری و به دست آوردن اطلاعاتی از یک سیاره ناشناخته می باشد. با توجه به اطلاعات به دست آمده اینگونه به نظر می رسد که این سیاره دشمن ما می باشد! بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز Alien Invasion 3d یک بازی در سبک بازی های پروازی می باشد که شما به طور پیوسته در حال پرواز می باشید و باید داستان بازی را طی کنید. در این بازی شما باید در میان مکان هایی که وارد می شوید به جستجو و یافتن اطلاعات و داده ها باشید و آنها را بیابید. شما 4 منطقه برای کاوش پیش روی خود دارید. زمانی که شما اطلاعات هر منطقه را به صورت کامل بیابید و آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید می توانید وارد مرحله بعدی و یا منطقه بعدی شوید.

سایر مشخصات : در بازی Alien Invasion 3d هر چه بتوانید هواپیماها و پرنده های موجود در آن سیاره را نابود کنید و برج های آنها را به ویرانی بکشانید امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد. شما برای اینکه بتوانید بازی را به صورت کامل انجام دهید و به سرانجام برسانید می بایست کلیه اطلاعات را در کنار هم قرار دهید. بازی Alien Invasion 3d یک بازی ساده و بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز می باشد که ارائه شده است. در این بازی با شنیدن موسیقی ویژه و منحصر به فرد آن وارد دنیایی جدید شوید و حس واقعی کاوش و جمع آوری اطلاعات در سیاره ای دور را تجربه کنید و لذت ببرید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Alien.Invasion.3d.center

مشخصات بازی Alien Invasion 3d :

نام بازی : Alien Invasion 3d

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 21Mar, 2018

شرکت سازنده : Jim Dex

منتشر کننده : Jim Dex

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Alien Invasion 3d

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *